Buna ziua ! Incepand din luna octombrie 2016 am inceput sa-mi desfasor activitatea intr-un spatiu comun cu alta societate comerciala incheind cu respectiva societate un contract de subinchiriere ptr suprafata de 12 mp,din totalul de 40 mp,Spatiul se afla la parterul unui bloc de locuinte si este compus dintr-un apartament cu 2 camere +extindere in exterior avand acces stradal,compartimentat in 2 spatii separate doar accesul in imobil fiind comun . In primul spatiu isi desfasoara activitatea sotul proprietarei .Apartamentul este dotat cu ct pe gaze,apa,energie electrica ,avand ptr.fiecare utilitate contoar comun .Am constatat ca sotul proprietarei nu a contribuit pana acum la plata utilitatilor si desi i-am atras atentia asupra situatiei nu se arata dispus sa contribuie in mod egal la plata facturilor. Exista vreo cale pri care am putea schimba situatia si sa recuperam sumele achitate anterior ?
Pai domnule, stiti mai bine ca noi ca aceste "afaceri" se fac cu documente. Ce ati prevazut in contractul de subinchiriere - ca doar dvs. o sa achitati utilitatile? Nu pot sa cred asa ceva.
Parerea mea - daca nu va intelegeti, fuguta la un avocat si apoi in instanta. Dar chiar din 2016 achitati singur utilitatie, intretinerea si ce mai este pe-acolo ca si cand ati fi singurul locatar?
Obligatiile reciproce se asuma de catre parti prin raport juridic=contractul de subinchiriere
Verificati responsabil continutul contractului de subinchireire,conditionat de care puteti sa notificati oficial partea care nu intelege sa contribuie la plata c/v utilitati cu obligatia achitarii cotei parte-sub sanctiunea obligarii la plata a cheltuielilor aferente solutionarii in instanta