Bună ziua,
Acum am aflat că am înregistrat în loc de 5 metri cubi de apă, 38 de metri cubi.
De la CA SOMEȘ SA nu s-a spus să așteptăm.
La noi nu se vede nimic, la telefon am fost puțin ironizată, cum de nu am observat surplusul de consum.
Mai mult, am fost plecați o săptămână.
Oare cui ar trebui sa mă adresez?
De 60 de ani locuiesc în această casă, niciodată nu am consumat atât de mult.
latka
Utilizator 1din 1 utilizatori consideră acest răspuns util
Daca ati controlat instalatia din casa inseamna ca aveti o spartura pe portiunea dintre bransament, unde e apometrul si intalatia din casa. Trebui remediata pe cheltuiala dvs. Adresati-va unui instalator.
Initial verificati instalatia individuala
Daca nu constatati defectiuni,la instalatia de la bransament la consumator aveti dreptul sa contestati la furnizor valoarea impusa
Furt apa rece
StRotaru
Sunt administratorul unei asociatii de proprietari care are la parter +mezanin un restaurant. De cand am preluat administratia ma confrunt cu problema ... (vezi toată discuția)