In iunie 2008 m-am angajat la o firma , am semnat un contract de munca in 3 exemplare , din care 1 trebuia sa imi revina mie dar care nu l-am primit , angajatorul motivand diverse probleme . In mai 2009 am semnat un nou contract motivul fiind schimbarea denumirii firmei , atunci am primit un exemplar . Intr-o zi am cerut copie dupa carnetul de munca si am constatat ca , conform inscrisurilor din aceasta , eu figurez ca si angajat al acestei firme din mai 2009 . 11 luni nu imi sunt trecute. Ce as putea sa fac in acest caz? Sa fac o plangere la ITM ? Oare asta ma ajuta pe mine , ca si angajat cu ceva? Pt ca , daca angajatorul va fi amendat , acele 11 luni nu le voi recupera... Pot sa imi dau in judecata angajatorul? Pt ca , am uitat sa precizez , in perioada iunie 2008 - mai 2009 , mi-au fost eliberate 2 adeverinte de catre angajator , din care 1 este pentru medicul de familie in care se specifica ca sunt angajat si platesc CAS... VA ROG SA MA AJUTATI CU UN SFAT ! VA MULTUMEC !
C.m
RELUM
Ce se poate face in cazul in care angajatorul nu recunoaste ca este la el cartea de munca ?Am semnat un contract,dar nu am primit un exemplar (vezi toată discuția)