avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1018 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Asociaţii de proprietari / ... Buna ziua, Puteti va rog sa mi spuneti daca ...
Discuție deschisă în Asociaţii de proprietari / locatari

Buna ziua, Puteti va rog sa mi spuneti daca documentele ( actele ...

Buna ziua,
Puteti va rog sa mi spuneti daca documentele ( actele de infiintare, registre contabile, contracte, stampila etc ) unei Asociatii trebuie tinute la sediul asociatiei sau le putem tine la domiciliul presedintelui/vicepresedintelui ? Va multumesc
Cel mai recent răspuns: Adam Grecu , utilizator 12:04, 7 Iulie 2022
2 din 2 utilizatori consideră
acest răspuns util
De obicei, aceste documente se tin la sediul as. prop., intr-un fiset.
Faza este sa aveti sediu, pen'ca cunosc o groaza de asociatii care nu au sediu propriu-zis, la infiintare au dat adresa sediului social a presedintelui de atunci... astfel incat, actele sunt in apartamentul respectiv.
Dar daca vreti sa va "legati la cap" si cu pastrarea documentelor asociatiei acasa, incercati...
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Conform norme in vigoare asociatia de propriettri ca si persoana juridica detine obligatia sa asigure/beneficieze de sediu administrativ unde sa arhiveze documentele sale
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Da @ynocentta, - "norme in vigoare" avem, dar va rog sa ne informati, in masura in care puteti:
- cunoasteti daca inainte de 1989 si mai apoi dupa 1989 si pana in prezent, daca in tara romaneasca, vre-un proiectant de cladiri, apoi vre-un destoinic constructor s=a ingrijit sa asigure un sediu administrativ pentru o asociatie de proprietari? Un loc cu dotari minimale, un mic vestiar pentru cei care intretin spatiile comune (acum se cheam ingrijitori de condominii) , care sunt bsi barbati si femei?
Noi avem femei care si-au depozitat hainele de schimb prin boxele comune, fara apa curenta si WC, cum putem discuta despre aceste lucruri vs sediile administrative - unde trebuie pastrata arhiva asociatiei, statele de plata ce trebuie pastrate pe o perioada mult mai mare?

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Camera tehnica JohnBad JohnBad Sunt președintele unei asociații de proprietari relativ nou înființată. Imobilul este şi acesta nou (aprox. 2 ani). Asociația a fost înființată cu ... (vezi toată discuția)
Cine pastreaza statutul asociatiei de proprietari? Jurist TM Jurist TM Statutul asociatiei de proprietari este pastrat de presedintele asociatiei sau de administrator? Cineva mi-a zis ca acesta (statutul) se poate obtine si de la ... (vezi toată discuția)
Sediul asociatiei de proprietari AlexaRotaru AlexaRotaru Buna ziua,in documentele de infiintare a unei asoc de prop s-a trecut la sediul asociatiei adresa condominiului insa fara un nr de ap. Ulterior la Anaf au ... (vezi toată discuția)