avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 848 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Buna ziua În legatura cu contractele de munca part ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Buna ziua În legatura cu contractele de munca part time. Eu ...

Buna ziua
În legatura cu contractele de munca part time. Eu sunt pensionata medical cu gr III si lucrez cu contract part time și mi a comunicat ca nu poate sa ma mai țina de 1 august dupa noua lege. Mentionez ca sunt pers cu dezabilitati și detin certificat de handicap. Ce pot face în cazul asta, unde mai pot lucra jumatate de norma ca doar atata pot.
Ultima modificare: Luni, 25 Iulie 2022
Pensionara noua, utilizator
Cel mai recent răspuns: Manuela Rășină , administrator 19:19, 28 Iulie 2022
Bună ziua,

Vorbiți cu angajatorul și rugați-l să se informeze mai bine. Pentru dumneavoastră nu trebuie să plătească nimic în plus, vă încadrați la excepții:

OG 16/2022 prevede o serie de excepții pentru această regulă ce a mai fost aplicată între august 2017 și decembrie 2019. Mai exact, cuantumurile majorate de CAS și CASS nu se vor aplica pentru:
- persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane cărora prin lege li se recunoaşte posibilitatea de a lucra mai puţin de 8 ore pe zi;

Aveți detalii aici:
www.avocatnet.ro/articol_619...
Mulțumesc pentru raspuns
Doar ca angajatorul nu îl intereseaza de Certificatul meu de Handicap, nu vrea sa l ia în calcul.

Manuela Rășină a scris:

Bună ziua,

Vorbiți cu angajatorul și rugați-l să se informeze mai bine. Pentru dumneavoastră nu trebuie să plătească nimic în plus, vă încadrați la excepții:

OG 16/2022 prevede o serie de excepții pentru această regulă ce a mai fost aplicată între august 2017 și decembrie 2019. Mai exact, cuantumurile majorate de CAS și CASS nu se vor aplica pentru: