Dupa actualizarea documentatiei asociatiei de proprietari in conformitate cu disp L nr 196/2018,documentele se depun la judecatoria teritoriala care le va conexa la dosarul de infiintarea persoana juridica=asociatii de proprietari
Va multumesc pentru raspuns , se pare ca eu nu am fost mai atent la intrebare , asadar :
- Inainte de al depune la judecatorie dupa orice modificare . trebuie adus la cunostiinta proprietarilor , aici este problema care sunt etapele ca sa zic asa pana la aprobarea lui de catre acestia .
Multumesc
Din moment ce orice modificare esentiala se face in AG si se consemneaza in PV al acelei adunari, este evident ca, discutind, votind si aprobind astfel de modificari ele vor fi aduse la cunostinta prin mecanismul preexistent prin legea 195/2018.
Articolul 53
Adunarea generală a proprietarilor membri ai asociației de proprietari are următoarele atribuții:
b) adoptă și modifică statutul și regulamentul condominiului;
c) adoptă, modifică sau revocă hotărâri;
..............................
Articolul 57
Președintele asociației de proprietari are următoarele atribuții:
b) semnează documentele asociației de proprietari;
c) supraveghează și urmărește corecta punere în aplicare a hotărârilor adunării generale, respectarea prevederilor statutului și acordului de asociere, precum și aplicarea deciziilor comitetului executiv;
d) aduce la cunoștință proprietarilor prevederile statutului și regulamentului condominiului;
...................................
Am inteles ca trebuie sa studiez legea 196/2018 , dar ce facem , cum procedam in cazul in care la sedinta participa sa zicem 30-40 proprietari si legea la art.21(1 ) spune altceva .
Se poate vorbi de o modificare , de actualizare in acest sens ? pentru ca presupun, nu il poti depune la judecatorie cu doar 30-40 voturi , cred ca te respinge din start !