avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 814 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Magistraţi şi Admitere în ... Nedreptate.
Discuție deschisă în Magistraţi şi Admitere în magistratură

Nedreptate.

Stiu ca sunt doar o studenta, care tocmai a absolvit anul I, dar am sperante ca dupa ce voi termina Dreptul, sa pot deveni judecator. Poate nu intereseaza pe nimeni, dar aceasta decizie de a da la Drept si de a deveni judecator, am luat-o in urma faptului ca acum 2 ani am fost jefuita in fata blocului meu, la 50m. de scara si nimeni nu a facut nimic. Nu asta e important, ci faptul ca "judecatorul", caruia ia revenit cazul, i-a eliberat conditionat pe cei 5 frati-tigani, pe motiv ca nu reprezinta pericol social, desi aveau atunci 15 dosare, din care un viol si o vatamare corporala grava. Am fost si m-am interesat ce s-a mai intamplat cu ei, dar nimeni nu imi spune nimic, desi am acest drept in calitate de parte vatamata, si mai ales ca nu am fost citata niciodata. Am aflat doar ca unul dintre ei este acuzat si inchis pentru "abuz de incredere", conform art. 213/ C.p. Asta m-a facut pe mine sa dau la drept. Sunt sigura ca atunci cand voi fi judecator (daca imi ajuta Dumnezeu; sunt constienta ca va f.f.f.f. greu), nu voi face aceasta greseala. Acum, sunt inversunata, chiar si dupa 2 ani-aproape. Dar nu doresc nimanui, nici celui mai MARE dusman al meu, sa intoarca capul si sa-i fie teama de persoana care trece pe langa el, sa-i fie teama sa mearga seara pe strada. Va multumesc ca mi-ati ascultat "teama" de nedreptate.
Cel mai recent răspuns: Liliana Gradinaru , Avocat 14:11, 23 Aprilie 2007
Motivul este intemeiat , in urma a ce ti s-a intimplat , dar n-o face din razbunare pentru ca daca daca nu vei mai avea pe cine sa te razbuni nu vei mai avea nici motiv sa faci dreptate !Pune in balanta dreptatii doar binele pe care-l poti face si da-i drumul, da-i bataie dar nu te gandii niciodata la razbunare .
Toate stirile din media sunt in urma unor razbunari si vezi ce se intimpla ..............daca te-ai razbunat pe cineva , mai tirziu si altcineva o sa se razbune pe tine....si asa mai departe ..
Sfatul meu : fa-te judecatoare, procuroare, avocat sau ce vrei tu dar nu cu visul razbunarii ci din pasiune!
Iti multumesc Radu Adrian pentru sfatul dat. Nu asta am vrut sa se inteleaga din ceea ce am scris, ci faptul ca o s-o fac cu pasiune meseria pe care am sa mi-a aleg, ci faptul ca eu nu am sa fac greseala ca un infractor sa scape "basma curata", din cauza unui judecator care nu judeca cum ar trebui, cum spune legea. Te rog, spune-mi, poate tu ai mai multa experienta decat mine: cum poate un judecator sa lase in libertate niste persoane, care au incalcat legea, si nu vb aici de o simpla infractiune, ci de mai multe. Viol, vatamare corporala grava, talharie, etc...Si pe deasupra si recidivisti. Legea spune ca nu poti lasa in libertate o persoana care a savarsit mai multe infractiuni deodata si mai este si recidivist. Vezi, si justitia face greseli, dar nu se poate sa o faca asa de mare. Ce ar trebui eu sa fac in acest caz? Si mai ales ca nu am fost citata. Chiar daca nu stau la adresa din buletin, le-am dat adresa de unde stateam atunci si 2 numere de telefon, si tot nu m-a contactat nimeni. Nu am bani sa inaintez un proces, ca as fi facut-o.
. Tot ce vreau este sa-i vad dupa gratii pentru multa vreme de acum incolo.
Iti multumesc Radu Adrian pentru sfatul dat. Nu asta am vrut sa se inteleaga din ceea ce am scris, ci faptul ca o s-o fac cu pasiune meseria pe care am sa mi-a aleg, ci faptul ca eu nu am sa fac greseala ca un infractor sa scape "basma curata", din cauza unui judecator care nu judeca cum ar trebui, cum spune legea. Te rog, spune-mi, poate tu ai mai multa experienta decat mine: cum poate un judecator sa lase in libertate niste persoane, care au incalcat legea, si nu vb aici de o simpla infractiune, ci de mai multe. Viol, vatamare corporala grava, talharie, etc...Si pe deasupra si recidivisti. Legea spune ca nu poti lasa in libertate o persoana care a savarsit mai multe infractiuni deodata si mai este si recidivist. Vezi, si justitia face greseli, dar nu se poate sa o faca asa de mare. Ce ar trebui eu sa fac in acest caz? Si mai ales ca nu am fost citata. Chiar daca nu stau la adresa din buletin, le-am dat adresa de unde stateam atunci si 2 numere de telefon, si tot nu m-a contactat nimeni. Nu am bani sa inaintez un proces, ca as fi facut-o.
. Tot ce vreau este sa-i vad dupa gratii pentru multa vreme de acum incolo.
,,Atita poti atita faci" si ,, Fiecare pasare pe limba ei piere" sunt doua proverbe care sper sa te ajute mai departe.
Tu n-ai sa poti face nimic in mom. de fata asa ca de acum lasa destinul sa faca ce are de facut.
Rari sunt in zilele astea oamenii care mai pot face ceva , in ceea ce tine de sistem , inca nu esti in burta balenei bolnave, plina de deseuri, cu multe dosare inca nedigerate, cu infractori inca neprinsi din cauza leneviei ficatului sau bilei, ori cu colon iritabil si nu-ti mai face atitea probleme caci sunt multe cauze care au iesit prin aceeasi gaura prin care a iesit si rezolvarea problemei tale si au aceeasi forma si miros.
Deci.......................................succes!
Este un motiv bun sa inveti cit mai bine si sa obtii rezultate cit mai mari si rasunatoare!
Buna, Radu... Imi cer scuze ca iti raspund atat de tarziu, dar am fost prinsa cu trebaba la birou. Am reusit inca din primul an de facultate sa ma angajez la un Cabinet de Avocatura, si sincer sunt mandra ca am reusit, desi nu am notiuni vaste in domeniul juridic. Vreau sa-ti multumesc pentru sfatul dat si crede-ma ca am sa-l i-au in considerare. Mai vb. :)

Alte discuții în legătură

Talharie - procedura allyy allyy Buna ziua, Acum cateva zile mi s-a furat din autobuz geanta. Agresorul a profitat de deschiderea usilor si mi-a tras geanta pe care o tineam in mana. Am ... (vezi toată discuția)
Parte vatamata - viol diana666999 diana666999 am primit de la judecatoria x sectia penala o ciattie in care sunt chemata ca parte vatamata intr-un proces ,fondul-viol.citatie suna cam asa....x este chemata ... (vezi toată discuția)
Extradare,sfat admisibilitate dacodrakon dacodrakon Buna ziua, am si eu o intrebare cu privire la extradare europeeana,in cazul in care persoana condamnata in romania la 3 ani, pt violare de domiciliu al2,iar ... (vezi toată discuția)