avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 806 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Sunt în concediu medical , fiindcă am fost operata ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Sunt în concediu medical , fiindcă am fost operata iar angajatorul ...

Sunt în concediu medical , fiindcă am fost operata iar angajatorul ma sunat și mia cerut sa îmi dau lichidarea , este normal asa ceva ?
Cel mai recent răspuns: alin8 , utilizator 19:00, 13 Septembrie 2022
3 din 3 utilizatori consideră
acest răspuns util
Decizia de a demisiona reprezintă actul unilateral de voinţă al salariatului şi nu poate fi „impusă” de angajator. Cu alte cuvinte, angajatorul nu are niciun temei legal în a influenţa decizia salariatului privind încetarea contractului de muncă prin demisie. Dacă angajatorul doreşte încetarea raporturilor de muncă cu salariatului, acesta are la dispoziţie varianta concedierii, cu respectarea însă a dispozitiilor prevazute in Codul muncii.

Incercati sa sesizati ITM-ul local cu privire la demisia sugerata de catre angajator.