Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Buna ziua! Va rog frumos sa-mi dati niste pareri si sfaturi,referitoare la problema cu care ma confrunt in momentul de fata. Fiul meu lucra la o firma de curierat, si in timpul serviciului a mers la o adresa pentru distribuirea unui colet. Cand a juns la adresa respectiva,( locatia se afla pe partea stanga a drumului) a trecut pe partea stanga a drumului si a oprit in fata portii la persoana respectiva care il astepta pe podet. Asta s-a intamplat in luna ianuarie la ora 17 si 50 minute in conditii de ploaie si vizibilitate redusa, dar drumul era iluminat de lampile de pe stalpii de la reteua publica. In timpul cand vorbea cu destinatarul coletului a venit o masina din fata cu viteza mare si a facut o manevra de evitare a coliziunii prin partea dreapta a directiei de deplasare lovind persoana de pe podet si aruncand-o la o distanta de 10m spre in fata dupa care a lovit o alta masina stationata pe marginea drumului si apoi sa oprit intrun capat de pod. Drumul avea un marcaj putin vizibil cu linie continua si nu a fost observat de catre fiul meu fapt pentru care el a oprit pe partea stanga in fata portii destinatarului lasand luminile de drum aprinse pentru a fi mai vizibil. Victima a depus plangere penala si acum a inceput cercetarea faptei .Care ar putea fi urmarile in acest caz privindu-l pe fiul meu? Victima avut nevoie de 110 zile ingrijiri medicale suferind o interventie chirurgicala la femurul piciorului stang. Multumesc frumos!
Datele introduse în program sunt clar în favoarea conducătorului auto aflat în mișcare deoarece s-a introdus viteza de 45-50 km/oră (pentru a nu fi depășită viteza legală pe acel sector de drum), dar cel mai mult mă deranjeaza faptul că expertul a spus că, conducătorul auto aflat în mișcare a observat autoutilitara oprită pe sensul lui de mers cu două secunde înainte (la o distanță 26 de metri) și manevra de evitare a coliziunii (prin partea dreapta) a fost una potrivită.
Imi este greu să cred (fiind conducator auto) că un autoturism oprit cu luminile de drum aprinse nu poate fi observat de la o distanță mai mare de 26 de metri în condiții de intuneric, ploaie măruntă și iluminat public functional. Drumul fiind în aliniament cu cel puțin 150-200 de metri înainte de locul accidentului, ar fi permis observarea autoutilitarei oprite de la o distanță suficient de mare pentru a îi permite conducătorului auto aflat în mișcare să incetineasca și apoi să efectueze depășirea autoutilitarei oprită pe sensul sau de mers. Conducătorul auto aflat în mișcare este o persoană potenta financiar, iar soția sa este șeful corpului de control DSP. Asta cred că a dus la concluzia următoare: cauza determinantă a accidentului este oprirea autoutilitarei pe sensul opus de mers.
Mulțumesc!