Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Locuiesc intru-un bloc care se afla in administrarea Administratiei Fondului Imobiliar. In anul 2010, administratorul blocului a incasat platile intretinerii si nu a platit facturile la energia termica, in urma caruia blocul a fost debransat de la termoenergetica. Doresc sa stiu daca legal AFI, avea obligatia sa aibe si control asupra platilor facute de catre administrator, nu doar de locatarii restantieri. Si pentru a ma putea ajuta de a formula o sesizare, va rog sa-mi spuneti drepturile incalcate in perioada de locuire fara caldura de 12 ani, pentru ca eu platesc aceesi suma la chirie, si un aspect important cum sunt valabile contractele de inchiriere prelungite, daca locuinta nu mai are acelesi conditii, conf. OG nr.40/199, art.1 . Va multumesc!
Administratorul de imobil este angajatul asociatiei de proprietary
in cadrul asociatiei de proprietari exista comitet executiv,cenzor/comisie de cenzori care periodic au obligatia sa verifice documentele asociatiei de proprietari,inclusiv documentele justificative pentru platile lunare realizate catre furnizorii de utilitati sau prestatorii de servicii
Pentru disconfortul termic se impunea sa sesizati presedintele de asociatie care in calitate de factor decizonal avea parghiile legale sa dispuna masurile necesare pentru respectarea legii in vigoare
Daca aveti statutul de chirias se impunea sa comunicati oficial,sa notificati official proprietarul