avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 211 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept civil - moşteniri, drept de ... Probleme cu proprietarul
Discuție deschisă în Drept civil - moşteniri, drept de proprietate şi altele

Probleme cu proprietarul

Buna ziua , m-am mutat in chirie de curand cu contract pe un an si proprietarul dupa o luna si ceva de chirie a intrat in apartament fara sa ma anunte de 2 ori pana acum , cel putin de atatea ori stiu eu .
O data sa instaleze un termostat de care eu am aflat dupa instalare ca eu eram la facultate si nu mi s-a spus nimic , l-am vazut nou pe perete si am sunat sa intreb ce si cum si din povestea lui acesta a intrat in apartament cu un instalator fara sa imi spuna apoi i-am spus ca data viitoare sa ma anunte cand vrea sa vina la apartament si sa nu mai intre fara mine acolo . Apoi la o saptamana m-am trezit cu el dimineata peste mine in casa , putin context , el stie ca sunt student si intr-o dimineata in care nu m-am dus la facultate am auzit soneria de la usa pentru o secunda , eu fiind la baie si apoi aud cum mi se descuie usa si a intrat proprietarul si cand a vazut ca sunt acolo mi-a spus ceva poveste cu wifi-ul si acum sunt curios de cate ori ar mai fi intrat cand sunt eu plecat si imi e frica sa parasesc apartamentul ca nu cumva sa imi dispara ceva .
I-am solicitat acestuia sa repare hota , masina de spalat vase , masina de uscat si usa de la dormitor care este rupta dar nu s-a facut nimic si de cate ori sun , mi se baga aceiasi poveste ieftina de la inceput de cand m-am mutat ca o sa sune el si ca vine cu cineva sa se uite . Daca reziliez contractul in cat timp trebuie sa parasesc apartamentul ? Trebuie sa platesc facturile care vor veni mai tarziu in afara de ce am consumat pana acum , acesta a specificat ca are utilitati la care vin facturi odata la cateva luni . Voi mai primi garantia inapoi ?
Ultima modificare: Vineri, 21 Octombrie 2022
IdkMan, utilizator