Am cerut niste documente de la asociatia de proprietari si refuza sa mi le comunice pana nu ma duc eu personal cu ei la xerox sa fac copii si sa platesc costul lor direct la xerox. Mie mi se pare doar o incercare de evitare sa imi comunice documentele. Le-am sugerat sa imi puna costul duplicarii documentelor pe urmatoarea nota de plata dar au zis ca nu pot inregistra in contabilitate asa ceva iar electronic nu le pot scana si trimite pt ca e risc de securitate. Ce parere aveti? Cum se poate realizeaza plata legata de costul duplicarii documentelor cerute din arhiva asociatiei de proprietari?
ynocentta
Utilizator 2din 4 utilizatori consideră acest răspuns util
Ca sa indepartati disputa si stresul ,solicitati sa vi se prezinte documentele pe care le doriti ,le fotografiati cu telefonul mobil si ulterior le transpuneti pe ce suport doriti dv
Și eu zic sa nergeti la xerox cu ei ca să nu vă complicați.
Aveti dreptate dar poate fi mai ușor asa și va veți convinge dacă tergiversează sau nu.
Eu am clienți la care am obținut hotărâri judecătorești pentru refuz dar este posibil sa nu aveți probleme.