avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 809 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Buna ziua, Sunt extrem de suparat vis a vis de modul ...
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Buna ziua, Sunt extrem de suparat vis a vis de modul in care ...

Buna ziua,
Sunt extrem de suparat vis a vis de modul in care EMAG trateaza garantia produsului XIAOMI MI 10 achizitionat prin intermediul platformei
Am solicitat informatii despre cum se poate verifica produsul (in perioada de garantie-factura de achizitie cu numarul MANf8185/19.11.2021) care nu mai functioneaza.
1.Firma pe care mi-ati transmis-o ca si beneficiar al coletului (VODAMOBILE SRL) -APARE PE INTERNET CA AVAND ALTA ADRESA SI ALT NUMAR DE TELEFON
2.Am sunat la numarul de telefon pe care mi l-ati dat 0725520005- si,timp de 3(TREI) zile nu a raspuns nimeni
3.Am sunat la VODAMOBILE SRL -am fost informat ca ei nu primesc telefoane pentru reparatii sau garantie
4.Comanda nr.237530303-lipseste din istoricul meu de comenzi !!!!-din acest motiv nu pot face fisa de garantie
5.Nu reusesc sa va mai contactez telefonic pe numarul 0722250000
6.FUN COURIER- nu preia o comanda cu plata transportului la destinatar fara o comanda prealabila din partea EMAG sau a destinatarului.
In acest moment ma aflu in imposibilitatea de a beneficia de GARANTIA prevazuta de lege.

Multumesc
Cel mai recent răspuns: CABINET AVOCAT NICULESCU IONUT , Avocat 19:31, 1 Noiembrie 2022
Sesizați ANPC.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Comanda emag achitata online ancabotan ancabotan Am comandat un produs in valoare de 800 de lei, achitat online, de pe eMAG, vandut de un seller(magazin) international. Am plasat comanda in data de ... (vezi toată discuția)
Comanda anulată partener emag Mario780 Mario780 Bună ziua, am făcut o comanda la eMag, de un televizor ieri. Am primit mail de confirmare înregistrare comandă, însă astăzi, au trimis mail de anulare a ... (vezi toată discuția)
Am comandat online niște grinzi și le-am plătit în avans, iar acum nu mai pot lua legătura cu firma. cum îmi pot recupera banii? NihilSineLinea NihilSineLinea Buna ziua. Am comandat in data de 26 august online niste grinzi de la un depozit de materiale de constructie online. Am fost contactata de ei sa confirm ... (vezi toată discuția)