Bună ziua,
Vă recomand să citiți politicile de funcționare (în special de plată) ale platformei Booking. În momentul în care v-ați făcut contul este posibil să fi acceptat ca Booking să transmită mai departe datele dvs. pentru a se putea realiza plata direct de către furnizorul de servicii.
La o scurtă căutare pe site-ul Booking, se precizează că:
[ link extern ]
”Puteți plăti Rezervarea dumneavoastră în trei moduri:
Furnizorul de servicii încasează suma de la dumneavoastră la Cazare.
Furnizorul de servicii încasează suma de la dumneavoastră în prealabil. Noi (sau afiliatul nostru) vom prelua datele Metodei dumneavoastră de plată și le vom transmite către Furnizorul de servicii.
Organizăm plata dumneavoastră către Furnizorul de servicii în prealabil. Noi (sau afiliatul nostru) vom prelua datele Metodei dumneavoastră de plată și ne vom asigura că Furnizorul de servicii este plătit.”
De aici reiese că Booking ar putea să transmită datele dvs. de plată și funcționează doar ca un intermediar (nefiind parte în Contractul dintre dvs. și furnizorul de servicii).
Repet, acest lucru probabil s-a precizat și l-ați acceptat când ați făcut contul (termenii și condițiile).
Va trebui să luați legătura cu furnizorul de servicii să clarificați ce reprezintă a doua sumă.
Cu privire la daunele morale, nu este cazul.