Buna ziua,
Am facut o rezervare pe Booking la Roma. Pret foarte bun si fara sa cunosc pe cineva. Mentionez ca erau la prima inregistrare pe booking.
De ce spun asta, pt ca la cateva zile am primit doua änunturi" de la proprietar si la booking, prin care mi se spunea ca nu stiu cum am rezervat eu locatia, ca ei nu stabilisera pretul si ca daca imi pot permite sa dau 200e sau hai 180e pe noapte si nu pretul de 404e cat era calculat automat de aplicatie pt perioada si anul mentionate in cautare.
Oarecum ma simt si ca "nu e pt voi" si "daca va permiteti", ca si cum poate sau uitat si la nationalitate?
Proprietarul imi zice ca oricum se anuleaza de la sine, mai greu, dar se anuleaza.
Booking-ul ca daca imi permit pretul nou si ca altfel in 24 ore se va anula rezervarea.
Si tot acum am constat ca d ela nivelul 3 de genius la nivelul 1. brusc.
Nu se înțelege prea bine ce doriți dvs sa va judecați cu booking.o entitate din Olanda,cu proprietarul imobilului pt o posibila eroare.?Eventual mai purtați ceva corespondenta cu booking pe mail și sesizați echivalentul european sl ANPC găsiți pe net ..
Pai nu stiu de cine sa ma iua sau cu cine sa incep.
Ei pun preturile si cand nu le convine ceva, pot anula?
Daca eu nu apuc sa anulez o rezervare din diverse motive si in principal ca nu mai ajung, ei imi iau banii drept penalizare sau ma iarta?
Eu ce sa fac, sa ii iert?
Multumesc!