avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 573 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Rezervare anulata Booking si proprietar cu ...
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Rezervare anulata Booking si proprietar cu justificarea pretului inefrior

Buna ziua,
Am facut o rezervare pe Booking la Roma. Pret foarte bun si fara sa cunosc pe cineva. Mentionez ca erau la prima inregistrare pe booking.
De ce spun asta, pt ca la cateva zile am primit doua änunturi" de la proprietar si la booking, prin care mi se spunea ca nu stiu cum am rezervat eu locatia, ca ei nu stabilisera pretul si ca daca imi pot permite sa dau 200e sau hai 180e pe noapte si nu pretul de 404e cat era calculat automat de aplicatie pt perioada si anul mentionate in cautare.
Oarecum ma simt si ca "nu e pt voi" si "daca va permiteti", ca si cum poate sau uitat si la nationalitate?
Proprietarul imi zice ca oricum se anuleaza de la sine, mai greu, dar se anuleaza.
Booking-ul ca daca imi permit pretul nou si ca altfel in 24 ore se va anula rezervarea.
Si tot acum am constat ca d ela nivelul 3 de genius la nivelul 1. brusc.
Cel mai recent răspuns: cosmin910 , utilizator 23:00, 8 Noiembrie 2022
Nu se înțelege prea bine ce doriți dvs sa va judecați cu booking.o entitate din Olanda,cu proprietarul imobilului pt o posibila eroare.?Eventual mai purtați ceva corespondenta cu booking pe mail și sesizați echivalentul european sl ANPC găsiți pe net ..
Pai nu stiu de cine sa ma iua sau cu cine sa incep.
Ei pun preturile si cand nu le convine ceva, pot anula?
Daca eu nu apuc sa anulez o rezervare din diverse motive si in principal ca nu mai ajung, ei imi iau banii drept penalizare sau ma iarta?
Eu ce sa fac, sa ii iert?
Multumesc!

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Rezervare booking anulată de proprietar anadumitru1 anadumitru1 Buna ziua, In data de 24 aprilie 2018 am facut pe booking.com rezervare la un apartament pentru perioada 01-03.06.2018. Am achitat avansul pentru o noapte ... (vezi toată discuția)
In data de 10.09.2022 am avut o rezervare confirmata prin booking ... In data de 10.09.2022 am avut o rezervare confirmata prin booking pentru 3 nopti intr-un apartament in Bucuresti. Ajunsi in Bucuresti am apelat gazda in ... (vezi toată discuția)
Amendare pentru anulare rezervare hotel ssimionescu ssimionescu Buna ziua! In data de 28 ianuarie 2019 am facut rezervare la Hotel Casa Andu, Busteni, pt perioada 11.02 - 19.02, 1 camera, prin aplicatia Booking.ro. In data ... (vezi toată discuția)