avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 960 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept civil - moşteniri, drept de ... Respingere dosar ajutor incalzire pensie 1069 lei.De ...
Discuție deschisă în Drept civil - moşteniri, drept de proprietate şi altele

Respingere dosar ajutor incalzire pensie 1069 lei.De ce nu pot obtine si eu ajutorul de incalzire pt gaze naturale, ...

De ce nu pot obtine si eu ajutorul de incalzire pt gaze naturale, deoarece sunt pensionata medical avand o pensie de 1069 lei si am ramas singura urmare decesului patintilor mei cu care am locuit de cand m-am
nascut. Succesiunea dupa mama care a decedat in 2020 am facut-o anul trecut in 2021, iar tatal meu a renuntat la partea de la mama. Din pacate in noiembtie 2021 l-am pierdut si pe tata. Neavand posibilitatea financiara de a face succesiunea si dupa tata nu m-i s-a permis sa trec contractele la gaze si curent pe numele meu, deoarece sunt singura mostenitoarecare . Asa ca m-i s-a refuzat dosarul la dgas sector 6, str. Floare rosie. De ce nu pot beneficiat de ajutor ? Raspunsul mi-a fost dat ca facturile sunt pe numele tatalui meu care este decedat.
Cel mai recent răspuns: Alexandrarares , utilizator 09:58, 9 Noiembrie 2022
Buna ziua!
Nu beneficiati pentru ca, contractul incheiat cu furnizorul nu este pe numele dvs.
Pentru a fi trecut pe numele dvs.trebuie sa dezbateti succesiunea.
CARE SUNT CONDIȚIILE DE ACORDARE
PENTRU AJUTORUL DE ÎNCĂLZIRE?

-numai titularului contractului/convenţiei individuale încheiat/încheiate cu furnizorul
Aveti atasat un link edificator.

[ link extern ] /

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Ajutoare incalzire gaze niros_e niros_e Buna ziua.Sunt din Ploiesti,am incalzire cu gaze , si am urmatoarea intrebare ..pot beneficia de ajutorul de incalzire a locuintei in conditia in care tatal ... (vezi toată discuția)