Buna ziua,am cumparat un utilaj nou acum 7 luni cu contract de vanzare.cumparare, avand garantie 12luni de la fabrica externa si inca doi ani cu franciza de la dealer.ul din Romania ce se ocupa de service .
Mentionez ca in toata aceasta perioada a avut foarte multe defecte remediate pe garantie, insa de mai bine de 4luni se tot repeta un defect la interval de 20...30 ore de functionare si nu se poate repara doar temporar .Am notificat scris societatea de service si am cerut inlocuirea urilajului.Nu am primit raspuns doar vin il face scrie in deviz ca utilajul este dub observartie ,dar nu se poate repara definitiv.
Am un dosar plin cu acelasi defect...
Este permis mai bine de patru luni sa tot astept o functionare normala fara intreruperi din activitate , trebuie sa vina din nou service.ul sa stearga eroarea si tot asa se deruleaza ...
Cum ar trebui sa procedez?
Am doua notificari trimise scrise cu toata nemultumirea mea si am cerut inlocuirea utilajului deoarece mai bine de patru luni nu sa putut remedia acelasi defect.
Acum astept iar sa mai lucrez cateva zile si se defecteaza din nou mai mukt ca sigur.
Va multumesc si ajutati.ma ,ce ar trebui sa fac?
Nu pot pe protectia consumatorului sunt IF.
In contract scrie ca daca un defect se repeta de mai multe ori iar vanzatoeul hotaraste va nu se poate remedia se va inlocui utilajul.
Intreb eu nui suficient 4 luni ca nu au reusit sal faca sa nu se mai defecteze?
Am decis ca nu mai accept sal tot repare !!!