Buna seara! As avea nevoie de o indrumare specializata in urmatorul caz: am plasat o comanda pe un site online din Romania (magazin cunoscut la nivel international si nou infiintat in tara noastra), in valoare de o suma importanta de bani. Plata a fost facuta cu cardul si dupa o ampla verificare, am constatat faptul ca furnizorul este neserios privind termenul de livrare a comenzii sau ca lipsesc produse din colet.
Foarte multe persoane reclama atata pe pagina de facebook, cat si pe Instagram, problemele sus-mentionate, dar si faptul ca, nu li se raspunde la mail, si ca nu poate fi contactata nicio persoana din partea magazinului. Drept urmare, am contactat banca pt refuzul la plata a comenzii. Mi s-a comunicat faptul ca, trebuie sa completez un formular, dar daca furnizorul nu este de acord cu refuzul la plata, ar trebui sa ne adresam autoritatilor.
Am instiintat furnizorul ca doresc sa anulez comanda (atata pe mail, cat si pe instagram) si ca solicit restituirea sumei de bani.
Care sunt pasii de urmat daca furnizorul nu-mi raspunde la mesaje? Ori daca imi raspunde, refuza sa-mi restituie banii? O sesizare catre ANPC sau catre politie?
Multumesc pt indrumare. Nu ma mai intereseaza produsele, vreau doar banii inapoi. Trebuie sa astept termenul maxim de livrare a produselor si apoi ma pot adresa catre ANPC? Sau pot solicita restituirea sumei inaintea acestui termen?
Eroare comanda
Dianaacristi
Bună.
Am plasat o comanda prin dpd cu opțiunea de livrare la un automat dintr o anumita zona si am primit mail în 26.05 ca în acea zi se va livra coletul. ... (vezi toată discuția)