avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1002 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Bună seara! Sunt profesor suplinitor cu CIM pana la ...
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Bună seara! Sunt profesor suplinitor cu CIM pana la data de ...

Bună seara!
Sunt profesor suplinitor cu CIM pana la data de 01.09.2023.
Pe data de 12 .04 .2023 îmi expira concediul de maternitate.
Am următoarea întrebare:
1.Pot întra în CCC pentru o lună-doua apoi sa revin la serviciu și sa beneficiez de stimulentul de inserție chiar dacă CIM îmi expira la data de 01.09.2023?
2.Daca pot sa l primesc, primesc suma de 1500 lei pana la vârsta copilului de 2 ani iar apoi de 600 lei pana la vârsta copilului de 3 ani chiar dacă începând cu data de 01.09.2023 nu mai am CIM
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 14:54, 28 Ianuarie 2023
~ Conținut șters la cerere ~
Stimulentul de insertie inceteaza a mai fi platit la data cand nu mai obtineti venituri supuse impozitarii ( in cazul dvs. , la 01.09.2023 ) . Daca de la data respectiva incheiati un nou CIM , plata acestuia va continua .
Ultima modificare: Sâmbătă, 28 Ianuarie 2023
CHKa, utilizator
Incepand cu data de 02.09.203 , plata stimulentului se suspenda. Daca tatal indeplineste conditiile , il poate solicita el.
Chiar dacă eu nu am întrat în CCC după data de 02.09.2023 pot sa primesc eu stimulentul de inserție?

La ce instituție as putea sa întreb aceste nelămuriri?
Cornel Vasile a scris:

Incepand cu data de 02.09.203 , plata stimulentului se suspenda. Daca tatal indeplineste conditiile , il poate solicita el.

Ultima modificare: Sâmbătă, 28 Ianuarie 2023
adygeo94, utilizator
La AJPIS - Agentia Judeteana pentru Prestatii si Inspectie Sociala

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură