Buna ziua,
Va rog daca se poate sa mă indrumati, caz concret.
Sunt angajat la o companie/vânzător.
Un client a lăsat un produs pentru a fi trimis în service. Termenul de 15 zile pt remediere in garanție a fost depășit, clientului i s-a predat după reclamația la ANPC. Eu ca angajat am purtat corespondență cu serv curierat și service-ul autorizat pentru urgentarea primirii produsului. Pot pune la dispoziția persoanei care întocmește răspuns pentru ANPC mailuri-le mele, este corect din punct de vedere GDPR? Aceste mailuri pot fi oferite către ANPC pentru a dovedi că vânzătorul a făcut demersurile pentru rezolvarea situației în termen de 15 zile? Din punct de vedere GDPR este corect să vadă aceste mailuri o alta persoana din companie/șefi/coordonatori pt a se convinge că eu salariat am făcut demersurile necesare? Pot fi oferite ca proba către ANPC?
Mulțumesc mult!
O zi frumoasa!
Da, cu doua conditii
- adresele de email ale vanzatorului, respectiv ale serviciului de curierat sa fie adrese create pe domeniul firmelor angajatoare, destinate purtarii corespondentelor comerciale ( adica sa nu fie adrese private)
- corespondentele sa fie depuse la dosarul ANPC de catre service, prin reprezentant legal sau prin avocat, in cadrul proceduri legale de cercetare a contraventiei.