Buna ziua,sunt presedintele unei asociatii de proprietari si doresc sa stiu daca pot sa tin registru de intrari/iesiri in format electronic,mai exact in excel.
Nu se poate realiza evidenta/egistrul de intrari - iesiri in format electronic, deoarece dispozitia in vigoare impune ca registrul trebuie sa fie numerotat fila cu fila,-obligatie care nu se poate realiza in format electronic
In varianta electronica nu se poate respecta nici obligatia de asigurare acuratete inregistrari -fara stersaturi
La registrul fizic se accepta modificari cu taiere cu linie or in varianta propusa de dv se poate interveni si modifica /completa inregistrarile ,
Ar trebui sa existe un soft pentru asa ceva,in care sa nu mai poti modifica dupa ce ai dat salvare.In legea 196 nu specifica daca registru este fizic sau electronic.As putea sa dau nr de inregistrare la un document si daca il primesc pe e-mail.Am vazut ca PMB da nr de inregistrare la o cerere trimisa pe e-mail,oare il scrie intr-un registru fizic?
Legea nr 196/2018 nu mai prevede obligativitatea intocmirii registrelor de catre asociatia de proprietari, decat in doua situatii: situatia intocmirii registrului unic de venituri si cheltuieli, si situatia intocmirii registrului unic de procese verbale ale asociatiei.
Evidenta cererilor, solicitarilor si reclamatiilor proprietarilor nu este necesara decat in anumite localitati, in baza Hotararilor Consiliului Local