avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 971 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Contract pe perioada determinata si concediu medical
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Contract pe perioada determinata si concediu medical

Buna ziua!
am si eu o intrebare.....in cazul in care mie imi expira contractul de munca pe 01.02.2010 si eu sunt in concediu medical timp de 30 de zile de la data de 22.01.2010 si am muncit timp de 3 ani fara intrerupere.Cum se procedeaza, imi fac actele de somaj normal sau mi se plateste concediu medical, in acest caz cat se plateste?
Va multumesc anticipat!
Cel mai recent răspuns: Gratiela Ratiu , Consultant resurse umane 19:54, 24 Ianuarie 2010
va intocmiti acetele pentru somaj iar la ajofm veti spune si despre medical.
deci mi se prelungeste CIM pana la expirarea concediului medical......sau o sa beneficiez de somaj?
daca va incadrati in 30 zile de la incetarea c.i.m. si depuneti dosarul la somaj atunci ar trebui ca prima perioada sa insemne restul de medical pentru ca pe perioada medicalului se suspenda plata indemnizatiei de somaj si se reia dupa incetarea medicalului !
Contractl pe per. detreminata expira de drept , deci nu esteprelungit automat de un concediu emdical.
Prelungirea lui se poate face doar cu acordul ambleor parti.


Deci, conrtactul expira la data convenita, dupa care ds depuneti atele de somajin termen maxim de 30 de zile, iar la dosarul de somaj depuneti si certificatele medicale pe perioada ulterioara expirarri contractului.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

E drept? machita machita Am fost angajata cu contract pe perioada determinata la o firma,pe 8 martie imi expira contractul.In luna februarie am fost internata cu o raceala destul de ... (vezi toată discuția)