Buna seara,
Sunt administrator imobile si am urmatoarea situatie : am fost instiintat telefonic la inceput de martie 2023, de un inspector din cadrul compartimentului specializat din Primarie, care se ocupa de asociatiile de proprietari, ca am o sesizare (plangere) in 2 puncte, din partea unui proprietar referitor la : pct.1, o reparatie efectuata in subsolul unei scari din asociatie efectuata in octombrie 2020. S-a reparat instalatia electrica defecta. Da, 2020 !!! Si a doua privind lista de plata a lunii octombrie 2022, ce a fost afisata in luna decembrie 2022 . Precizez ca nu a contestat listele in scris in termen de 10 zile, termen prevazut de lege. Doar la lista din decembrie 2022 a vociferat, dar presedintelui asociatiei nu i s-a adresat sub nici o forma, cu atat mai mult in scris. doar mie mi-a spus ca nu v-a plati costul reparatiei. S-a dus direct in Primarie ! Deja v-a avea si penalitati calculate pentru suma restanta. Cum poate Primaria sa accepte o sesizare dupa asa o perioada ? Au spus ca ma vor anunta cu ce acte sa ma prezint. Nu ma deranjeaza sesizarea in sine, oricine are dreptul sa conteste, dar conform legii, Actele sunt in regula, nu am temeri ,dar va trebui sa ma prezint ? Pot contesta solicitarea Primariei ? Cum o pot face? Sa-mi precizeze o lege sau regulament unde se precizeaza ca pot face asemenea verificari ! Asa fiecare poate contesta cate ceva de acum 10, 20 30 ani in orice asociatie unde poate nici nu mai exista oamenii care au condus asociatia. Multumesc.
ynocentta
Utilizator 1din 1 utilizatori consideră acest răspuns util
Primaria prin serviciile sale registratura are obligatia sa inregistreze toate cererile/sesizarile petitionarilor
Serviciul registratura nu are autoritatea si competenta sa se pronunte asupra sesizarilor adresate diferitelor compartimente din cadrul primariei
Este in interesul dv sa dati curs cererii inspectorului din primarie,sa va expuneti punctul de vedere ,sa dovediti ca stapaniti dispozitiile in vigoare,inclusiv asupra aspectului ca reclamantul,conform disp l nr 196/2018 avea dreptul legal sa conteste valoarea impusa in lista lunara de intretinere ,in termen de 10 zile la presedintele de asociatie
Art. 28 din Legea 196/2018 prevede dreptul proprietarilor de a se adresa presedintelui asociatiei cu o cerere prin care sa solicite explicatii cu privire la calculul cotelor de contributie la cheltuielile asociatiei de proprietari si sa conteste, in termen de 10 zile de la afisarea lor, listele de plata.
Presedintele asociatiei de proprietari este obligat sa raspunda, în scris, la contestatie în termen de 10 zile de la primirea acesteia.
Ok. Asa este, registratura are obligatia inregistrarii cererii. Ma voi prezenta cu toate actele solicitate, si voi solicita si eu un raspuns la faptul ca reclamantul nu a indeplinit conditiile legii. Va multumesc pentru raspuns.