avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 866 soluții astăzi

Marți, 11 februarie, are loc evenimentul: Negocierea colectivă - Alegerea reprezentanților angajaților și provocările practice. Participă →

Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Bună ziua! Am și eu o întrebare. Sunt asistenta ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Bună ziua! Am și eu o întrebare. Sunt asistenta medicala ,și ...

Bună ziua!
Am și eu o întrebare.
Sunt asistenta medicala ,și de 2 ani de zile sunt detasata pe o sectie în cadrul unui spital .
Doresc sa ma transfer pe aceasta sectie și sa ma definitivez pe aceasta sectie unde îmi place și mi -am desfășurat activitatea timp de 2 ani de zile ca asistenta medicala.
Se poate face acest transfer și apoi definitivarea pe secția unde am fost detasata,fără a da concurs pe post?
Menționez ca lucrez în acest spital de 26 de ani.
Cum as putea sa procedez sa ma transfer pe aceasta sectie fără concurs?
Exista vreo lege în baza căreia se poate face aceasta procedura?
Se poate face transferul unei asistente medicale de pe o sectie pe alta sectie , în cadrul aceluiași spital fără concurs?
Ultima modificare: Miercuri, 15 Martie 2023
Sanda Constantinela, utilizator
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 06:13, 15 Martie 2023
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Transferul sau detasarea nu opereaza in cadrul aceluiasi angajator .... dvs vi s-a schimbat locul de munca, situatia in care ceea ce doriti dvs este posibila numai prin incheierea unui act aditional la c.i.m.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Transfer intraspitalicesc marin luiza mihaela marin luiza mihaela sunt angajata a unui spital din romania in urma unui conflict cu medicul sef de sectie a trebuit sa plec de e aceea sectie gasind loc prin detasare la ... (vezi toată discuția)