Buna ziua....
As dori sa mă îndrumați/sfătuiti în următoarea problema legata de o bancă, deoarece doresc sa fac o plângere....(nici nu știu unde să o fac înafara de banca).
Am avut în trecut un card de credit, de la o anumită banca:
-in anul 2019 am făcut solicitare de închidere a creditului și de încheiere/stingere a datoriilor contractuale rezultate de aici
-dipa un an, in 2020, primesc pe e-mail o înștiințare că s -a închis cardul și cam un sold creditor de 300 lei, in posesia căruia pot intra daca aduc un extras bancar in care să se vireze banii. Am adus....după 30 zile, neprimind niciun răspuns, trimit un email in care cer sa mi se răspundă în ce stadiu este solicitarea mea....,, A fost primită, se va procesa,,
- primesc acum, in 2023, același e-mail in care mi se aduce la cunoștință soldul creditor și mi se cere extras bancar....iar mă duc la banca, iar trebuie să aștept 30 zile....
Întrebarea mea este...pot face o sesizare în privința aceasta și în altă parte înafara de unitatea bancară respectiva? Având în vedere că acum fata de 2019, banii nu mai au aceeași putere de cumpărare, pot solicita re-evaluatea sumei? Nu că m-ar îmbogăți 50 de lei, dar sunt sătulă de impertinența cu care sunt tratată .
Va mulțumesc!
Banca-probleme...
tlevente
Buna ziua,
In 2006 am utilizat o singura data un card emis de banca respectiva, am achitat toata suma utilizata in cateva luni si n-am mai utilizat de ... (vezi toată discuția)