Am si eu o speta.De fapt este o situatie atipica. In calitate de client am fost destul de des penalizat pentru intarziari la plata(asa spune furnizorul, deoarce nu a respectat contractul comercial, in sensul ca in contract beneficiam de un credit furnizor si de fapt creditul furnizor stabilit de furnizor -o suma mult mai mica decat ar fi fost normal).
In acest sens va rog sa-mi spuneti ce sanse am sa-l dau in judecata pentru a-mi recupera suma penalizata.
Va multumesc
sanse... din punctul meu de vedere ... ceva sub zero. n-am auzit ca un furnizor de servicii sa returneze sumele percepute cu titlu de penalitati. dar, incercarea nu strica nimanui...
Sunt aspecte din expunerea d-vs pe care nu le prea inteleg.
1. Creditul pe care il obtine un client de la furnizor ar trebui sa fie clar stipulat in contract; in contractul d-vs nu scrie?
2. Penalitatile pentru neplata la termen - la fel - ar trebui sa fie clar determinate.
Ca urmare, furnizorul, cand vede ca a trecut termenul la care ar fi trebuit sa incaseze si nu a primit banii, factureaza penalitati conform contractului.
Clientul, cand primeste factura, verifica si ia o decizie => fie accepta factura pentru ca este in conformitate cu conditiile contractuale, fie contesta factura si arata furnizorului ca - pentru urmatoarele motive...- factura nu este ok.