In cazul in care angajatul a plecat in concediu de odihna, iar angajatorul decide sa il recheme din concediu in baza art. 151.(1) din Codul Muncii, cum se poate dovedi faptul ca angajatul a fost informat cu privire la rechemare?
Are angajatul obligatia sa isi verifice emailul sau telefonul (fie ele de serviciu sau personale) pentru a se informa daca angajatorul l-a rechemat la munca)? Sau care ar fi regulile in acest caz? Codul Muncii e sec si nu detaliaza speta.
Din cate stiu, din momentul in care angajatul a fost rechemat si nu se intoarce la lucru, zilele se considera absente nemotivate. Dar, revin, nu trebuie demonstrat ca angajatul a fost informat?
Rechemare c.o
Salariatul trebuie sa fie de acord cu rechemarea sa din concediul de odihna? El poate refuza sa se intoarca la munca in urma unei rechemari?Daca acesta a luat ... (vezi toată discuția)
Concediu de odihna
IonaPopDc
Buna seara, in ce conditii angajatorul poate sa anuleze o cerere de concediu? in data de 07.02.2017 am facut o cere online de co, a fost primita de superiorul ... (vezi toată discuția)