Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Am urmatoarea problema: sunt prestator de servicii, sunt evaluator ANEVAR si am un SRL. Am o divergenta cu unul dintre clientii mei, in sensul ca:
1) A avut un pic de smekerie in el si nu a semnat contractul de prestari servicii, ca acolo scrie clar ca nu poate influenta evaluatorul iin sensul nerespectarii standardelor de evaluare , sau sa impuna ce valoare doreste in raportul de evaluare. Asta e motivul pentru care, cred eu, nu a vrut sa semneze.....
2) Cu toate astea, a platit cat i-am cerut. Ideea e ca, la urma, cand i s-a prezsentat raportul de evaluare pentru imobilul pentru care a cerut evaluarea, i s-a parut ca valoarea din raport nu reflecta propriile asteptari cu privire la asta. Si a iesit scandal.
3) Ma ameninta cu plangerea pentru inselaciune, desi eu am dovada pe mail ca i-am trimis si contract si am si factura respectiva.
Vrea stornarea facturii. Sunt de acord cu asta, pentru ca, cu asa un nebun nu mai vreau sa am de-a face......
Intrebare:
- cum ies din povestea asta?
- care e termenul legal de stornare a facturii? Trebuie sa o stornez asa, sau trebuie sa astept sa imi faca vreo cerere in acest sens?
Nu e niciun termen și nicio alta procedura. Ii dați si factura stornata. Ii restituiti banii pentru ca s-a facut plata la prima factura (si va da o chitanta sau banii vi-i vireaza in cont ca sa fie si dovada platii) și gata.
In final, veti vedea daca se intampla ceva la primul control ANAF la firma dvs. Trebuie prezentate documente clare. In lipsa unui contract de prestari servicii semnat de parti, ce document a stat la baza emiterii facturii ?