george-neagu
Moderator 1din 1 utilizatori consideră acest răspuns util
Asociatia va plăti amenda, prin președintele ei.
Puteți colabora cu un contabil autorizat membru caccar pe baza unui contract (si factura) de prestari servicii contabile încheiat pentru cateva zile cat ii trebuie sa va întocmească și semneze bilanțul anual (si declaratia 101 pentru ong-uri).
Asociatia nu are neapărat nevoie de cont bancar.
In mod normal asociatia, insa ANAF daca se ambitioneaza ar putea executa silit persoana sau persoanele care figureaza in Consiliul Director pentru ca in lumina prevederilor Codului Civil aceste persoana raspund personal si solidar pt ilegalitati si nedepunerea la termen a situatiilor financiare anuale e ceva de care Consiliul Director trebuia sa stie si sa ia masuri de evitare.... in practica insa rar face ANAF demerurile acestea, la fel si cu declararea ONG-ului ca inactiv fiscal si inscrierea acelei fapte in cazierul fiscal al membrilor Consilului Director....dar nu stii niciodata, mai bine sa rezolvi problema...
Multumesc! Asociatia a fost infiintata pentru a putea primi cei 2% din impozitul pe profit pentru sotia mea bolnava de cancer. Intre timp sotia a decedat, banii au fost primiti la sapte luni dupa decesul ei. I-am folosut pentu fiul nostru de 17 ani. Au prins bine. De atuncii....ma incurca... Si sunt bani cheltuiti pe bilanturi.