avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 968 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice PFA, II, AF - Persoana fizica ... aviz pt certificat de membru OAMMR(fosta Auorizatie de ...
Discuție deschisă în PFA, II, AF - Persoana fizica autorizată, Întreprindere individuală, Asociaţie familială

aviz pt certificat de membru OAMMR(fosta Auorizatie de libera practica)

BUna ziua, sunt asistent medical generalist si anul trecut in03.2009 am dat examenul de reatestare pt.certificatul de membru OAMMR.
Precizez ca eu nu am loc de munca de la inceputul anului trecut.In vederea unei posibile angajari am mers la sediul Ordinului asistentilor medicali
pt a-mi ridica certificatul, dar supriza el nu era vizat,la intrebarea de ce nu e vizat , mi s-a raspuns deoarece trebuie sa dau un nou examen de
reatestare deoarece au trecut mai mult de 6 luni de la ultimul ex.si nu m-am incadrat in munca.
Intrebarile mele sunt 1.De ce nu mi-au vizat certificatul de membru pe 2010?in ce temei legal?
2.examenul de reatestare se da din 6 in 6 luni?daca nu esti incadrat in munca?multumes anticipat celor care stiu sa imi raspunda.:(
Cel mai recent răspuns: merisorul , utilizator 17:43, 21 Decembrie 2010