Raspunsul dumneavoastra acopera doar cererile care au ca obiect accesul la informatii de interes public conform Legii 544/2001.
In cazul unei solicitare de informatii personale cum ar fi sumele de plata la bugetul local, sau chiar si mai complex, declaratii de instrainare a bunurilor (masina), adeverinta de rol agricol, cereri de luare/scoatere in/din evidenta a terenurilor, cum poate stabili primaria ca acea cerere vine, fara echivoc, de la persoana imputernicita sa faca o astfel de cerere daca ea vine prin email. Forma ei poate fi cea corecta dar lipseste identificarea (o casuta de email de felul adrianpopescu02@yahoo.com nu este un element de identificare a persoanei) si nici atestarea vointei prin semnatura digitala).
Aceasta completare se refera la cazurile in care primaria si/sau cetateanul nu folosesc un sistem care presupune autentificarea pe o platforma digitala. Pur si simplu un cetatean completeaza o cerere standardizata descarcata de pe siteul primariei si o trimite prin apoi prin email.
OG 27/2002
art.8
(1) Autoritățile și instituțiile publice sesizate au obligația să comunice petiționarului, în termen de 30 de zile de la data înregistrării petiției, răspunsul, indiferent dacă soluția este favorabilă sau nefavorabilă..
...
art. 9
În situația în care aspectele sesizate prin petiție necesită o cercetare mai amănunțită, conducătorul autorității sau instituției publice poate prelungi termenul prevăzut la art. 8 cu cel mult 15 zile.