avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 958 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul familiei sau probleme ... DIVORT Buna seara sunt casatorita din 2015 ,eu doresc ...
Discuție deschisă în Dreptul familiei sau probleme juridice de familie

DIVORT Buna seara sunt casatorita din 2015 ,eu doresc sa divortez, sotul ...

Buna seara sunt casatorita din 2015 ,eu doresc sa divortez, sotul nu isi doreste desi nu traim impreuna de 3ani. Din aceasta casatorie a rezultat un copil care are acum 5 anii. Eu si copilul locuim in Anglia sotul in romania. Cum pot divorta simplu si fara stress nu imi doresc partaj , copilul e cu mine de cand sa nascut, tatal a stat in crestere copil pana la 2 anii. Eu sunt asistent medical in Uk si momentan locuiesc aici ma poate obliga sa vin acasa cu copilul daca depun actele de divort ?Ma ameninta ca imi ea copilul. Care este procedura legala sa raman cu copilul legal, Copilul e tot ce am mai scump pe lume. Multumesc frumos cu deosebita stima si respect Ana .
Cel mai recent răspuns: Avocat Neagu Elena , Avocat 19:27, 21 Iunie 2023
Trebuie sa deschideți proces de divorț la instanta de judecata din România.
Nu este nevoie sa veniți în tara pentru depunerea actelor de divorț sau la termenele de judecata însă este obligatoriu sa aveți un avocat care sa va reprezinte.
Divortul se poate pronunța atat fără acordul soțului dvs cât și în lipsa lui.
Contactați un avocat și o sa va explice in detaliu etapele.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Pot fi decăzută din drepturile de mama? alexaa.gheorghe@gmail.com alexaa.gheorghe@gmail.com Buna ziua am o întrebare sunt măritată de 10 ani am un copil de 9 ani si am trimis niște poze nude cu mine la niște bărbați si am niște conversații ... (vezi toată discuția)