Bună seara, săptămâna trecută am trimis la depanero un laptop care ,,bâzâia.,, si se încălzea, pe 13 iunie a ajuns în service laptopul, pe 16 iunie am primit fișa cu statusul:reparat, au schimbat ventilatorul și pasta termoconductuare. Pe 20 iunie am primit prin curier la ora 14.44, am screenshoturi la greu ,pe la ora 17 am desfăcut cutia am deschis laptopul și surpriză un țiuit, pac imediat am filmat si am inchis laptopul mi am dat seama ceva nu e ok,imediat am sunat la ei am trimis video dacă e normal, și a doua zi am trimis la depanero. Pe 22 iunie a ajuns laptopul în service si am primit mail că au comandat piese, am întrebat imediat prin mail un răspuns interesant, că au comandat ventilator, stai prietene că săptămâna trecută ați montat ventilator nou , menționez că am garantie extinsă produs achiziționat de la flanco, întrebarea mea este: pot cere negație gen să îmi înlocuiască produsul sau să îmi dea banii înapoi?• Returnare gratuita produs reparat prin curier rapid
• Inlocuire gratuita produs (in caz de imposibilitate reparatie in termen de 5 zile lucratoare) cu produs identic in termen de 2 zile lucratoare
• Restituire contravaloare produs (in cazul in care reparatia nu este efectuata in termenul de 5 zile lucratoare) așa am găsit pe site la flanco la garanție extinsă, și sincer am o teamă să accept laptopul care e în service. Menționez că și la ora actuală e în service, mulțumesc
Buna seara,
Vedeți OUG 140/2021, art. 11 și următoarele. Daca sunteți persoana fizica, incercati și o plângere la protecția consumatorului.
Succes și numai de bine!