Buna, anul trecut am aplicat la prestige model management, am acceptat contractul lor fara sa caut daca este o companie serioasa, iar dupa cateva luni le am trimis un mail prin care cer rezilierea contractului, mail la care nu au raspuns si pe care l-am trimis de mai bine de 3 ori. Am inceput sa primesc iar mailuri de la ei prin care saplatesc cel de al doilea an insa in continuare daca le trimiteam mailuri la adrese lor nu raspundea nimeni si primeam doar un raspuns generic de la ei. Acum am primit un mail de la inkasso direct prin care mi se cere sa platesc 97€ pana pe data de 6.07.2023 ce e de facut in aceasta situatie desi in contractul lor sunt prevazute anumite asazise “beneficii” pe care eu nu le am vazut.
ce produse/ servicii ati cumparat de la ei? in plus, ar trebui sa verificati si contractul, s-ar putea sa fie pe mai multi ani si sa specifice si o metoda anume de reziliere...
Buna seara,
Citiți contractul și vedeți care sunt obligațiile părților și condițiile de reziliere. Poate că ar fi bine sa contactați un avocat.
Succes și numai de bine!
Eu tot nu am putut rezolva încă îmi trimit mesaje, nu stiu ce sa fac nu mi-au răspuns când am zis ca vreau sa mă retrag deci este clar teapa nu îmi vor raspunde nici când voi plăti niște escroci