Bună ziua,
Sunt administrator la un bloc în București, unde avem din 2017 un apartament cu proprietarul decedat. De la Primăria Capitalei a fost trimisa o nota în care ne anunță ca nu există moștenitori.
În acest caz, cum trebuie procedat, ca se adună restanțe?
Adam Grecu
Utilizator 3din 3 utilizatori consideră acest răspuns util
Observati cum ne trateaza Primaria?
Primaria tre' sa zica merci ca a fost informata despre aceasta situatie, nu sa va trimita la plimbare.
Asociatia sa mai faca un demners, dar sa treaca si motivarea legala, atat ce-a prezentata in link, sau poate apelati la seviciile unui avocat.
Succes!
Buna ziua. In primul rand, asociatia sa inregistreze debitul la Oficiul de Cadastru si Publicitate Imobiliara. Debitul se actualizeaza la cateva luni. Apoi, anuntati in scris secretarul general al sectorului in a carui raza teritoriala se afla imobilul despre acesta situatie. Acesta va incepe procedura de declarare a mostenirii vacante. Dupa finalizarea procedurii, asociatia isi va recupera debitul. Succes!
w_v_w_v
Utilizator 2din 2 utilizatori consideră acest răspuns util
Luati ultimele 3 liste si mergeti la OCPI si acolo inscrieti ipoteca imobiliara cu suma de plata. E gratuit.
Apoi mergeti si o actualizati cand diferenta sumei noi fata de veche vi se pare ca merita fata de suma veche.
Apoi dupa asta apelati la un avocat si dati in judecata pentru a optine hotarare judecatoreasca.
Dupa asta apelati la un executor care
va vinde apartamentul .
Daca asociatia are bani il poate cumpara chiar ea .
Pana atunci intrati in apartament cu politia locala ca sa fiti sigur ca e apa oprita si calorifere.
A mai fost fasa fix cazul lui Giga Petrescu care a avut un apartament si in final a ajuns la asociatia de proprietari.