Buna ziua,
Am o situatie cu Booking.com si nu stiu cum sa procedez mai departe.
Situatia este urmatoare: ne-a fost anulata o cazare la Roma pe Booking.com deoarece gazda nu a raspuns la telefon. Dupa multe discutii, a ramas sa ne cautam noi oriunde si ne dau ulterior banii inapoi pe baza facturilor.
Dupa ce am cautat cazare zi de zi, am stat in 6 zile la 3 hoteluri diferite. Toate trei ne-au scos un fel de bon, dar ca aveau nume, check-in, check-out, pret si ne-au spus ca acelea functioneaza ca factura si ca sunt suficiente pentru decontare. Am trimis documentele la Booking.com si ne-au zis ca nu sunt valide. Am revenit la hoteluri si ne-au spus acelasi lucru, ca asa sunt actele la ei. Ce pot face in acest caz? M-am gandit inclusiv sa ii dau in judecata deoarece ne-au lasat pe drumuri, ne-au gasit cazari de 4 ori mai scumpe decat initial, dupa care ne-au pus sa ne cautam noi, plus ca nu ne ajuta cu nicio informatie.
daca cititi regulile de afaceri ale booking veti constata ca ei sunt o firma de publicitate a hotelierilor, care incaseaza doar un comision. chiar daca banii se transfera prin booking, ei ajung direct la furnizorul de servicii. prin urmare, cu acesta trebuie sa va socotiti.
Buna ziua,
Hotelurile a trebuit sa ni le cautam noi singuri, nu sunt de pe platforma booking. Deoarece pe booking era de 3 ori mai scump decat ce aveam initial, ne-au transmis sa ne cautam oriunde in afara platformei si sa revenim cu facturile ulterior, pentru decontare. Insa"nu recunosc" facturile ca fiind valide.
Avans cazare
Jokers22
Buna ziua!Am si eu o nelamurire, am sunat la o vila pentru la vara, o perioada de 5 nopti. Doamna respectiva mi a cerut avans pe un iban al firmei, pentru ... (vezi toată discuția)