Persoanele juridice cum pot solutiona o situatie in care, in urma unei comenzi online (un PC), primesc produsul cu disfunctionalitati, solicita service, in urma caruia problema persista.
La completarea formularului de retur se primeste raspunsul ca acesta nu este disponibil pentru PJ, ci doar celor fizice. Caile de comunicare directa cu furnizorul sunt foarte greoaie, aproape inexistente.
Ce curs legal se poate urma pt retur sau inlocuire produs?
adriandimitriu
Utilizator 1din 1 utilizatori consideră acest răspuns util
daca produsul e defect, se activeaza garantia, nu se face retur. in garantie produsul se repara si doar daca reparatia nu e eficienta, abia atunci se poate inlocui, dar NUMAI IN CAZUL IN CARE ASA SCRIE IN CONTRACT. persoanele juridice nu sunt aparate de lege. se prezuma ca ele isi pot angaja avocat.
Garantie
ionutpop31
In cazul unui produs electronic cu probleme (memorie DDR calculator), care este in garantie 2 ani, trimis in service, produs care din pacate nu mai este in ... (vezi toată discuția)