avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 450 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Returnare produs
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Returnare produs

Un inspector OPC solicta petentului a carei sesizare o avea in lucru sa-i incredinteze un telefon mbil pentru al duce el si reda agentului economic vinzator,spre ai aduce contravaloarea acestuia.Petentul ii incredinteaza bunul dar il atentioneaza sa-i aduca procesul verbal de predare primire si factura de stornare.Inspectorul ii aduce doar contravaloarea telefonului aflat sub contract(abonament) fara ca ,contractul sa fie reziliat si fara sa-i aduca documentele de predare primire.Dupa un an in instanta aceasta obliga institutia unde lucreaza inspectorul sa ii prezinte petentului pocesul verbal de primire predare si factura de stornare.Inspectorul motiveaza ca la predat la agentul economic dar nu a identificat numele vinzatorului caruia ia predat telefonul si fara intocmirea documentelor de predare si factura de stornare.Unde pot actiona inspectorul sau institutia OPC sa fie obligata sa-i restituie petentului telefonul sau contravaloarea totala a acestuia deoarece nu sa facut proba predarii legale la agentul economic iar suma returnata initial nu reprezinta vaoloarea reala a telefonului pentru care petentul a platit in continuare abonament un an?
Cel mai recent răspuns: ynocentta , utilizator 22:18, 28 Ianuarie 2010
Pentru inceput,ca sa lamuriti ierarhic situatia,sesizati oficial situatia la conducerea OPC in cauza.
Indiferent de sustinerile inspectorului,acesta trebuie sa probeze afirmatiile sale.
In caz de nesolutionare amiabila cu inspectorul ,nu ramane decat solutia sa promovati actiune impotriva acestuia
Sefii spun ca nu il pot obliga sa il returneze. Actiunea pentru ce sa o promovez? Abuz de incredere,abuz in serviciu??
Ca rapiditate in solutionare,anterior promovarii unei actiuni in instanta,daca detineti documente incheiate ,sesizati oficial Autoritatea OPC.
Aceasta in termen legal de 30 de zile detine obligatia sa va comunice concluziile
Vă rog să prezentaţi mai clar problema:
-de cine a fost cumpărat telefonul de nu se cunoaste vânzătorul acestui bun;
-de ce s-a acceptat iniţial suma reprezentând contravaloarea telefonului dacă nu era îndestulătoare;
-dacă instanţa a acceptat ca ANPC sau comisariatul judeţean să se confirmeze de ce nu se apelează la un executor...nu este hotărârea definitivă?
- petentul sesizarii de la OPC este cumparatorul mobilului care l-a predat inspectorului OPC
-petentul s-a aflat in fata faptului implinit cand a primit din partea inspectorului OPC suma de bani
- instanta a dispus strict prezentare PV primire mobil +factura stornare fara a dispune masuri referitoare la pretentia petentului asupra valorii de achizitie mobil

Alte discuții în legătură

Urgent- retur marfa louisa louisa Va solicit ajutorul intr-o problema delicata. Intr-un proces privind un debit existent debitorul afirma in instanta ca marfa ce i-a fost livrata a fost ... (vezi toată discuția)
Cum scap de rcs-rds stelik2k6 stelik2k6 Buna seara, am un abonament de 10 ani la ei, in decembrie am fost sa-i intreb daca pot avea si eu ceva reduceri la abonament (internet,tv,stik internet,telefon ... (vezi toată discuția)
Echipament predat!! dupa 4 luni primesc factura plata servicii!!!??? julius.jr julius.jr Am avut contract cu o firma de cablu. In noiembrie 2009 am cerut rezilierea contr si mi s-a cerut sa returnez chipamentul{ desii acesta era platit}.Dorind sa ... (vezi toată discuția)