Buna ziua, doresc sa va adresez o intrebare in legatura cu o problema legata de eventuala reclamatie la protectia consumatorului sa u unde trebuie sa ma adresez. Am cumparat acum o luna un ceas in valoare de 1700 lei de la b&b unirea fiind la reducere la jumate de pret. am observat ca ceasul o ia inainte cu aprox. 2,5 min pe zi. ducandu.l inapoi mi-au spus ca va fi reperat (ceea ce am refuzat si am cerut unul nou sau banii inapoi deoarece dupa 30 de zile este de neconceput sa repari un ceas elvetian.) acum imi spune ca am schimbat cureaua de piele cu cea originala si nu mai face obiectul garantiei. acum intreb si eu cum este posibil daca schimbi o curea de piel cu alta la un ceas sa influienteze mersul ceasului si sa pierzi obiectul garantiei.? VA ROG RESPECTOS SA MA INDRUMATI unde sa ma adresez si de unde sa incep?toata stima.
Schimbatul curelei sigur ca nu are nicio legatura cu functionarea ceasului.Ca nu mai face obiectul garantiei,au dreptate.Cand returnezi un produs trebuie sa fie in starea originala.Al dvs. nu mai era.
Puteti sesiza protectia consumatorului daca doriti.
Garantie ceas
mirela0601
Am cumparat un ceas dintr0un magazin online si la cateva ore am constat ca nu functioneaza. Bratara fiind alba, avea urme fine de uzura asadar l-am trimis in ... (vezi toată discuția)