avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 284 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Buna ziua, doresc sa va adresez o intrebare in ...
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Buna ziua, doresc sa va adresez o intrebare in legatura cu o ...

Buna ziua, doresc sa va adresez o intrebare in legatura cu o problema legata de eventuala reclamatie la protectia consumatorului sa u unde trebuie sa ma adresez. Am cumparat acum o luna un ceas in valoare de 1700 lei de la b&b unirea fiind la reducere la jumate de pret. am observat ca ceasul o ia inainte cu aprox. 2,5 min pe zi. ducandu.l inapoi mi-au spus ca va fi reperat (ceea ce am refuzat si am cerut unul nou sau banii inapoi deoarece dupa 30 de zile este de neconceput sa repari un ceas elvetian.) acum imi spune ca am schimbat cureaua de piele cu cea originala si nu mai face obiectul garantiei. acum intreb si eu cum este posibil daca schimbi o curea de piel cu alta la un ceas sa influienteze mersul ceasului si sa pierzi obiectul garantiei.? VA ROG RESPECTOS SA MA INDRUMATI unde sa ma adresez si de unde sa incep?toata stima.
Cel mai recent răspuns: Alexandrarares , utilizator 21:30, 1 August 2023
Schimbatul curelei sigur ca nu are nicio legatura cu functionarea ceasului.Ca nu mai face obiectul garantiei,au dreptate.Cand returnezi un produs trebuie sa fie in starea originala.Al dvs. nu mai era.
Puteti sesiza protectia consumatorului daca doriti.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Returnare produse comert online knight_ess knight_ess Am achizitionat o pereche de pantofi sport de la un comerciant de pe internet (nu de pe un site, cu formular de comanda si contract, ci dupa o discutie pe ... (vezi toată discuția)
Garantie ceas mirela0601 mirela0601 Am cumparat un ceas dintr0un magazin online si la cateva ore am constat ca nu functioneaza. Bratara fiind alba, avea urme fine de uzura asadar l-am trimis in ... (vezi toată discuția)