Buna ziua am un frigider care prezinta o defectiune minora dupa ce am discutat cu producatorul si am trimis toate actele mi-au eliberat un aviz de inlocuire produs sau returnare contravaloarea platita pe frigider si am fost indrumat sa merg cu acest aviz la magazinul de unde am cumparat frigiderul. Cei de la magazin spun ca nu pot sa imi inlocuiasca frigiderul pentru ca nu au in stoc un produs similar doar pot sa imi achite contravaloarea platita. Problema este ca contravaloarea platita pe frigider est acum mai mica cu aproximativ 1500 lei decat pretul produsului la un alt magazin si din aceasta cauza nu pot accepta contravaloarea platita pe produs. Magazinul nu vrea sa imi schimbe produsul cu un produs putin mai performant. Ce as putea sa fac?
Presupun ca ati cumparat de la un magazin fizic, iar nu de la unul online.
In aceasta situatie, vanzatorul este obligat mai intai sa repare defectiunea (cu atat mai mult cu cat spuneti ca este minora).
Daca acest lucru nu este posibil, atunci pueti pastra acelasi frigider si vanzatorul va va face o reducere de pret proportionala cu valoarea defectiunii (vanzatorul va va restitui o parte din suma pe care ati platit-o pentru aparat).
Daca nici acest lucru nu este posibil, atunci trebuie sa restituiti aparatul si vanzatorul va va rambursa pretul intreg pe care l-ati platit.