Bună ziua! Am o problemă în legătură cu contorul electric la o proprietate unde nu locuiesc. În urmă cu câteva luni am făcut o sesizare furnizorului de curent electric cu privire la faptul că nu mai funcționa contorul electric, în sensul că nu mai afișa nimic. Am fost și la sediu și mi s-a spus că dacă am număr de înregistrare trebuie doar să aștept. De atunci au trecut aproximativ 5-6 luni și nu s-a schimbat nimic. Acum câteva zile am mai trimis un email furnizorului solicitând din nou schimbarea contorului electric pentru că este vechi și defect, precizez că are o vechime de peste 10 ani. Ieri am primit răspunsul lor în care menționează să le răspund la mesaj dacă sunt de acord cu achitarea unor taxe stabilite de ANRE și ceea ce stabilește furnizorul (suma/taxele nu sunt menționate), în condițiile în care răspunsul lor la prima solicitare a fost că dacă se adeverește ceea ce am spus nu vor fi implicate taxe.
Din ceea ce știam eu, schimbarea contorului electric cu o vechime de peste 10 ani ar trebui să se realizeze gratuit.
Cum aș putea să procedez în acest caz?
sesizati problema direct la ANRE. Depuneti sesizare scrisa imnn care mentionati ca ati facut adreesa la furnizor cu nr de inregistare , ca mailul etc, mesajul... efectiv le povestiti tarasenia.
Cum sa fiti de acord fara sa sticu cu ce si de ce?