avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 505 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept civil - moşteniri, drept de ... Proprietarul nu vrea sa declare contractul la ANAF
Discuție deschisă în Drept civil - moşteniri, drept de proprietate şi altele

Proprietarul nu vrea sa declare contractul la ANAF

Buna ziua! Sunt student in anul I si locuiesc in chirie cu prietena mea. Totul este bine cu exceptia unui singur amanunt. Doamna proprietar nu vrea sa declare contractul la ANAF pentru ca nu vrea sa apara cu alte venituri, deoarece ar pierde ceva bani. Nu intru in detalii, ideea principala este ca nu vrea sa declare contractul. Intrebarea mea este, eu ma expun la vreun risc din punct de vedere legal? Mentionez ca nu am stiut de intentiile ei, o fi omis sa imi mentioneze asemenea detaliu "nesemnificativ". De asemenea mentionez ca mutarea de aici ar fi un cost financiar si din punct de vedere al timpului pe care niciunul nu ni-l putem permite fara consecinte inconfortabile. Multumesc anticipat!
Cel mai recent răspuns: cris0811 , utilizator 07:10, 11 Octombrie 2023
2 din 3 utilizatori consideră
acest răspuns util
Nu raspunzi în nici un fel pt faptul.ca proprietarul.,,omite" sa înregistreze dosarul la ANAF.Obligatia de înregistrare revine proprietarului și nu chiriașului..
Buna seara! Multumesc pentru raspuns. Legat de subiect.. eu ce garantie am ca ea imi respecta mie clauzele din contract? Cum pot sa ma asigur ca nu imi iau teapa?
5 din 7 utilizatori consideră
acest răspuns util
Înregistrarea la anaf nu va oferea dvs vreo garanție
Ce țeapă sa va luati daca stati în casa ei?
6 din 6 utilizatori consideră
acest răspuns util
Contractul este valabil.si fără declarea la ANAF,drepturile și obligațiile părților nu au legătură cu plata sau nu a impozitului..
3 din 3 utilizatori consideră
acest răspuns util
ca inregistreaza sau nu contractul este treaba ei! pt tine e un detaliu nesemnificativ si nu te afecteaza cu nimic.

~ final discuție ~