Bună seara!
Aș dori să vă rog să mă ajutați cu un sfat, cum este de procedat intr-o problema pe care o am cu asociația de bloc!
În una din nopți în luna Martie a acestui an, m-am trezit cu apa curgând pe tavan și pe peretele din tavan către pardoseala, pe partea cu țevile comune de apă și canalizare! În urma verificării pe gura de acces mi-am dat seama ca este fie o țeavă spartă fie un racord fisurat la unul din vecinii de sus! Fiind ora 4 dimineața, nu am mers să bat din ușă în ușă să văd unde e problema și ce putem face ca să remediem situația! Am ales să merg la subsol și să închid apa! Numai ca robinetul care închide apa este defect! Dacă ar ar fi curs cu un debit mare, aș fi mers din ușă în ușă, așa , am așteptat ora 7! Am găsit problema și a-aveezolvat! Un racord plesnit!
Acum am o problemă cu asociația! Din Martie am discutat cu șeful de scară ca este robinetul defect, am făcut sesizare în aplicația mobilă e-bloc.ro, și nu a-a întâmplat nimic! Doar vorbe și promisiuni! Am discutat și cu Administratorul asociației și tot așa, promisiuni! Nimic nu se schimbă! Cum este de procedat ? Ce trebuie să fac din punct de vedere legal ? Unde să merg și care e procedura? Menționez ca la ultima ședință, acum 1,5 ani , am fost trecut și ca membru în consiliul administrativ!
Vă multumesc anticipat pentru răspunsul dumneavoastră!
Adam Grecu
Utilizator 1din 1 utilizatori consideră acest răspuns util
Este grav!
Daca mai "stati de vorba:, daca "discutati si cu Administratorul" - ia incercati sa stati de vorba in scris: subsemnatul... membru al as. prop......, functia...., va informez.....
Inregistrati notificare la sediul as. de prop., luati nr. de inregistare.
Apoi, in sedinta com. ex., ce discutati acolo? Sa schimbati un robinet, tre' sa cereti voie de la Primar?
Succes!