Bună ziua!
Am nevoie de un sfat. Cu câteva zile înainte, am zgâriat portiera din dreapta spate și ornamentul din plastic al unui Hyundai Tucson. Am poliță CASCO, așa că am fost la constatare daună. Mai apoi am luat legătura cu un service care lucrează cu firma de asigurări. Service recomandat de o persoană care lucrează la firma de asigurări.
Am mers acolo, am lăsat mașina la reparat și, ca oricare,am întrebat cât durează, aproximativ. Am dus-o miercuri și mi s-a spus că vineri va fi gata. M-am mirat că durează așa puțin. Țin să menționez că nu am semnat niciun document la lăsarea mașinii în service. Când l-am întrebat pe d-l respectiv, a spus că nu este nevoie, voi semna doar când iau mașina, procesul de predare-primire.
Mașina, este modelul de Tucson din 2022, care, are pe portiere un fel de "șanț" dar, care, nu a avut de suferit în urma incidentului, tabla nefiind îndoită în vreun fel, doar zgâriată pe lângă acel "șanț". Nu era nevoie decât de o revopsire a portierei, exact cum este specificat și în devizul de reparație. Am fost sunați vineri să ne luăm mașina, că este gata.
Când am ajuns acolo, d-l cu care discutasem, ne-a întâmpinat afară, ca și atunci când am predat mașina. Când m-am uitat împreună cu soțul, am constatat că, linia (șanțul) acela de pe portiera vopsită este cu totul altfel decât era. Mai exact, nu mai este atât de proeminent cum este cel de pe portiera din stânga, este "umplut", aș putea spune. Este aproape adus la nivel cu restul tablei de pe portiera. Pare prea multă vopsea. Consider că portiera nici nu a fost vopsită în totalitate, ci doar unde a fost zgâriată,o parte destul de generoasă fiind.
Nici nu am apucat (eu cu soțul), să îi spunem d-lui că nu e o lucrare tocmai reușită, că acesta a ridicat tonul la noi și a spus că nu se aștepta să spunem așa ceva, că el nu a mai văzut oameni ca noi și, dacă știa, nici nu o mai făcea, că el are altceva mai important de făcut și că trebuia să îi spunem că suntem pretențioși și atenți la detalii. Că din punctul lui de vedere nu este nici o problemă și că ar trebui să spunem "merci" că ne-a făcut-o aceeași culoare cu restul mașinii. Dacă mergeam altundeva, ne-o făcea de altă culoare. Că noi am cerut să fie gata repede, ceea ce nu este adevărat. Să înțeleg, că "graba strică treaba".
Noi doar am întrebat cam cât durează. Nicidecum că o vrem repede. Și că putem merge să îl reclamăm unde vrem. Ar fi vrut să ne jignească, dar s-a abținut. Am rămas uimiți de reacția d-lui. Mai că ar fi vrut să ne lase acolo și să vorbim singuri. L-am întrebat de ce s-a supărat așa când noi ne-am spus doar părerea despre lucrare și neavând intenția de a ne certa. Am fi vrut ca d-l să reacționeze ca un profesionist și să încerce să înțeleagă ce nemulțumire avem, nu să ne certe că nu ne place cum a fost vopsită portiera. Apoi, s-a mai calmat și a spus să o lăsăm acolo, că o să încerce să o facă până ne place.
L-am sunat și pe d-l de la asigurări care ne-a recomandat service-ul și a zis că e sfârșit de săptămână și o fi și dl obosit să îl înțelegem că a reacționat așa. Eu, fiind proprietarul mașinii, nu am semnat niciun document la service-ul respectiv. A rămas să mergem luni, să încerce să refacă, dar totuși, d-l de la asigurări a văzut niște poze și, de asemenea, este de părere că totul este în regulă. Domnii vor doar să ne convingă că este totul în regulă ,deși noi am văzut cu ochii noștri și nu ne putem lăsa influențați.
După felul în care a reacționat d-l de la service, noi nu vrem să "încerce" să refacă tot acolo. Ne este frică, că ar putea ieși mult mai rău. Preferăm să mergem într-un alt service auto,care are parteneriat cu firma de asigurări. Cum putem proceda? Este posibil să facem asta? Să mergem cu devizul de reparații în alt loc? Știu că este o postare lungă și sper că m-am făcut înțeleasă.