avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 321 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Pontaj
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Pontaj

Bună seara! Mă confrunt cu o situație căreia nu îi cunosc rezolvarea, fără ajutor din partea dvs: sunt medic rezident anul 4. În luna septembrie mi s-a aprobat să îmi fac modulul de 3 luni (1.10.2023 - 31.12.2023), în altă localitate. Distanța dintre localitatea de domiciliu și cea în care fac acum acest modul de la 1 octombrie, este de 500 km. Astăzi mi s-a adus la cunoștință de către șeful de secție din localitatea de domiciliu că trebuie să ma prezint la muncă pt a face gărzi la sfarsitul lunii decembrie, in conditiile in care eu sunt pontat până la sfarsitul lunii decembrie in localitatea unde îmi fac modulul. Nu știu ce trebuie sa fac și cui să mă adresez, deoarece eu aprobarea pt a face acest modul in altă localitate, l-am primit de la ministerul sănătății. Ce trebuie să fac? Vă mulțumesc.
Cel mai recent răspuns: Maricica124 , utilizator 16:05, 17 Noiembrie 2023
Puteti solicita un punct de vedere de la Ministerul Sanatatii.
Mulțumesc

Cornel Vasile a scris:

Puteti solicita un punct de vedere de la Ministerul Sanatatii.

Am terminat doua rezidentiate, dintre care unul cu detasare. Este complet ilegal ce vi se cere si o face doar pt ca la sfarsitul lunii Decembrie nu are cine sa ii acopere garzile.
Detasare inseamna ca ai acordul Ministerului Sanatatii si al coordonatorului de rezidentiat ca pe perioada semnata de ei sa iti desfasori activitatea in locul unde esti detasat.
Pana la incheierea perioadei respective nu va poate chema nimeni nicaieri. Ce se poate intampla este ca din 1 ianuarie sa nu va mai semneze continuarea detasarii.
Dar pe perioada detasarii NU va poate solicita nimic.
Din pacate se mai fac "nimicuri" dinastea poate poate le merge si isi acopera garzile de Craciun