avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 375 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Buna ziua! In data de 06.12.2023 am comandat 3 ...
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Buna ziua! In data de 06.12.2023 am comandat 3 telefoane la emag, ...

Buna ziua! In data de 06.12.2023 am comandat 3 telefoane la emag, dintre care doua de la acelasi magazin, achitate integral. Cele doua(huawei p30 lite) nu au ajuns iar intre timp au crescut de la 766 lei la 930,iar dupa vreo 15.12.2023 la 1020 lei. Emag ma amageste cu raspunsuri pana se duce Craciunul,mentionez ca cele 3 telefoane erau cadouri de Craciun pentru copii. Daca nu apucam sa cumpar folii si huse, acceptam sa primesc banii inapoi, dar din moment ce am luat iar ei trag de timp si nu rezolva situatia ma incapatanez sa primesc telefoanele pentru ca eu nu am nici o vina,iar cadourile de craciun or sa se rezume la o cutie cu bomboane. Ce ma sfatuiti sa fac pentru a le primi cat mai repede? Multumesc!
Cel mai recent răspuns: dodoambra , utilizator 11:06, 20 Decembrie 2023
S-a rezolvat! S-au spalat pe maini. Dupa insistentele mele au prederat sa imi trimit banii in loc sa imi dea un raspuns. Asa se procedeaza la noi.

gi-jane2 a scris:

Scrieți-mi pe privat numele societății poate îl găsesc eu. Putin probabil sa nu fie cunoscutia astia care vând electronice

imi pare rau.
se prea poate ca emag sa nu fi gasit acea firma
Ultima modificare: Marți, 19 Decembrie 2023
gi-jane2, moderator
Tot ce este posibil, sau acea firma nu a vrut sa le mai predea curierului cand a sesizat ca sunt foarte cautate si le-a crescut pretul.

gi-jane2 a scris:

imi pare rau.
se prea poate ca emag sa nu fi gasit acea firma

Faceti totusi si o plangere la ANPC, sunt sigur ca nu este ok si legal cum au procedat odata ce au acceptat comanda, au primit banii si le au pe stoc.

Macar sa se aleaga cu o amenda...
Ma mira. eMag sunt destul de seriosi. Orice problema au rezolvat-o. O data am cumparat ceva la un pret si nu sa livrat. Pretul pe sit aproape sa dublat. Furnizorul spunea ca nu mai are pe stoc, dar aparea in continuare la eMag dar scump. Am luat legatura cu eMag si sesizare la ANPC. Am fost sunat de eMag care mi-au dat un vaucer compensatie sa inchid disputa. In alta situatie, acum vreo 4 ani, am cumparat un produs care pe site era trecut cu pretul de 100 lei (pret eronat) L-am platit si a doua zi furnizorul ma suna si spune ca din pacate nu-l mai are pe stoc. Pe situl eMag era in continuare dar cu 1000 lei. Dupa sesizare, ANPC, am primit produsul la pretul platit. In concluzie, reclamatie la ANPC. Sigur, sigur veti fi contactat foarte repede de eMag pentru solutionare. Va doresc succes.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Buna ziua, astazi am facut o comanda online de pe un site din ... Ionut234 Ionut234 Buna ziua, Astazi am facut o comanda online de pe un site din Romania de 5 produse. Comanda a fost preluata, iar eu am primit o factura digitala cu comanda ... (vezi toată discuția)
Comanda online, factura generata si primita, ei refuza sa livreze produsele din cauza laviniagabriela laviniagabriela As avea si eu nevoie de un sfat. Am comendat online doua produse(accesorii telefon)- o husa si o folie de protectie. Pretul produselor, conform informatiilor ... (vezi toată discuția)
Au anulat comenzi dupa 2 zile mariamoldoveanu mariamoldoveanu Buna ziua, vin cu o sesizare, o plangere, o reclamatie, catre marea companie emag -in data de 22 august.2023 am dat comanda nr.317871508 la un telefon prin pe ... (vezi toată discuția)