Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Buna ziua! In data de 06.12.2023 am comandat 3 telefoane la emag, dintre care doua de la acelasi magazin, achitate integral. Cele doua(huawei p30 lite) nu au ajuns iar intre timp au crescut de la 766 lei la 930,iar dupa vreo 15.12.2023 la 1020 lei. Emag ma amageste cu raspunsuri pana se duce Craciunul,mentionez ca cele 3 telefoane erau cadouri de Craciun pentru copii. Daca nu apucam sa cumpar folii si huse, acceptam sa primesc banii inapoi, dar din moment ce am luat iar ei trag de timp si nu rezolva situatia ma incapatanez sa primesc telefoanele pentru ca eu nu am nici o vina,iar cadourile de craciun or sa se rezume la o cutie cu bomboane. Ce ma sfatuiti sa fac pentru a le primi cat mai repede? Multumesc!
Ma mira. eMag sunt destul de seriosi. Orice problema au rezolvat-o. O data am cumparat ceva la un pret si nu sa livrat. Pretul pe sit aproape sa dublat. Furnizorul spunea ca nu mai are pe stoc, dar aparea in continuare la eMag dar scump. Am luat legatura cu eMag si sesizare la ANPC. Am fost sunat de eMag care mi-au dat un vaucer compensatie sa inchid disputa. In alta situatie, acum vreo 4 ani, am cumparat un produs care pe site era trecut cu pretul de 100 lei (pret eronat) L-am platit si a doua zi furnizorul ma suna si spune ca din pacate nu-l mai are pe stoc. Pe situl eMag era in continuare dar cu 1000 lei. Dupa sesizare, ANPC, am primit produsul la pretul platit. In concluzie, reclamatie la ANPC. Sigur, sigur veti fi contactat foarte repede de eMag pentru solutionare. Va doresc succes.