avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 820 soluții astăzi
Forum Discuţii contabile şi ... Contabilitate - partida simplă ... Cabinet de psihologie
Discuție deschisă în Contabilitate - partida simplă şi obligaţii fiscale declarative pentru PFA, II, AF

Cabinet de psihologie

Buna ziua! Din documentarea mea pentru situația care urmează să o relatez am câteva neclarități. Vreau sa-mi deschid un cabinet de individual de psihologie. Am înțeles care sunt pașii de urmat, am înțeles ca forma fiscala pentru plata taxelor si impozitelor este PFA-ul. Eu sunt pensionat medical si am un certificat de handicap moderat permanent. Anul viitor voi schimba încadrarea cu pensionar limita de vârstă. Am înțeles ca sunt exceptat de la plata Contribuțiilor CAS si ca voi plătii impozit 10% nu voi plăti la șase salarii.
Ce nu am înțeles daca voi plăti si daca da, cat voi plăti Contribuțiile CASS?
De asemeni unde anume găsesc in Legea 296/2023 aceste specificații?
Ultima modificare: Joi, 21 Decembrie 2023
george-neagu, moderator
Cel mai recent răspuns: Grama Cornel - Consultant fiscal , Consultant fiscal 18:53, 21 Decembrie 2023
contributia la CASS va fi la venitul net realizat dar nu mai mult de o baza de calcul de 60 de salarii minime . Salariul minim luat in calcul pe 2024 e 3300 lei.

Art 170 si 174 din Codul fiscal modificat prin Legea 296/2023. [ link extern ]

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Buna ziua! mama octogenara obtine un venit din arenda, dobanzi ... dan_ dan_ Buna ziua! Mama octogenara obtine un venit din arenda, dobanzi bancare, chirie in quantum de 14000 Ron in anul 2019, conform declaratiei de venit. De ... (vezi toată discuția)
Venituri în 2023 din pfi și dobanzi. cum platesc cass? dannuca dannuca CASS pt venituri din PFI, dobânzi/sunt si Salariat Buna seara! În 2023 am obținut venituri din PFI (Cabinet individual) și din dobânzi (cont ... (vezi toată discuția)