Ce se întâmplă cu un contract de munca încheiat daca obiectul muncii nu poate fi desfășurat din cauza angajatorului?Cine se ocupa de problemele create angajatului?
Am închiriat un vehicul in baza unui contract de închiriere și avans,am contract de munca part time angajatorul oprind săptămânal dările către cartea de munca ,am lucrat 8luni la acest angajator.
Pe la finalul anului mi-a spus că vrea să ia mașina sa o bage in reparație că trebuie să facă unele ajustări la ea .
Acesta desfășura aceiași activitate că și mine insa pe autoturismul lui personal care se afla in service pentru că o stricase.
Ma mințit că ar repara mașina mea de lucru și a început să își desfășoare activitatea pe ea ,eu rămânând fără mașină și fără să îmi pot desfășura activitatea.
Ulterior acesta a făcut accident cu mașina având avarii destul de grave și mașina nu mai putea fi folosită .
Apoi a început să îmi spună sa îmi dau demisia că nu mai putem colabora împreună .
Nu am acceptat pentru că nu mi sa înapoiat avansul dat la început și nici remunerația pentru timpul meu pierdut din cauza lui aiurea că a mințit .