avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 894 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... Buna ziua! Ajutati-ma va rog cu niste răspunsuri . ...
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

Buna ziua! Ajutati-ma va rog cu niste răspunsuri . Sunt studenta ...

Buna ziua! Ajutati-ma va rog cu niste răspunsuri . Sunt studenta in Romania,domiciliu in Republica Moldova ,am 17 ani ,și am furat un obiect în valoare de 50 de roni.Bunul l-am înapoiat pe loc,însă , mi sa făcut proces verbal ,au spus că voi fi contactata ,sa aștept.Care este procedura mai departe, ce se întâmpla?Va fi transmis scrisoare acasa ,va veni un părinte în România pentru audieri, cînd se va deschide dosarul penal?
Ultima modificare: Vineri, 26 Ianuarie 2024
Daniela.25, utilizator
Cel mai recent răspuns: justix , utilizator 13:13, 26 Ianuarie 2024
Chiar dacă ați înapoiat bunul, se întocmește dosar penal (depinde pentru ce s-a întocmit procesul-verbal și dacă ați primit amendă prin acel proces-verbal). Dacă se întocmește dosar penal, este posibil să fiți citată pentru audiere, adică pentru a da declarație. Dacă aveți reședința în România, ar trebui să fiți citată în România. În cazul unui minor cu vârsta de 17 ani, acesta trebuie să fie asistat de cel puțin un părinte pe parcursul procedurilor, ceea ce înseamnă că dacă veți primi citație ori veți fi contactată pentru a fi audiată, va trebui să participați atât dumneavoastră, cât și un părinte. Dacă nu se prezintă părintele, va fi citat acasă ori va fi contactat pentru a se prezenta.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Audierea inculpatului cetatean strain prin videoconferinta morebyte morebyte E posibil ca o instanta romaneasca sa poata solicita audierea unui cetatean strain ce are calitatea de inculpat prin intermediul ... (vezi toată discuția)