Buna ziua. Locuiesc in UK din 2019 și in momentul de fata nu am un contract permanent ci un contract cu 0 ore mai pe înțeles liber profesionist/self employed. Cu ceva ani in urma eu și partenera mea care avem o fetița, ne-am despărțit. Ne-am despărțit in 2019 și abia in anul 2021 am început sa ii trimit £100/lunar iar in luna Ianuarie anul 2023 am încetat sa ii mai trimit bani, deoarece nu am putut sa ajungem la un comun acord in legătura cu fetița noastră ( nu vorbeam cu fetița când sunam zicea ca nu are chef etc, dacă întârziam cu bani 1 zi 5zile gata, începea scandalul) Tin sa precizez ca fosta mea partenera împreună cu fetița noastră locuiesc in Cipru și fetița merge acolo la școala. Fosta mea partenera și-a refăcut viața/căsnicia și acum are și un băiețel. In concluzie nu ma inteleg verbal cu ea (mama fetiței) eu nu am un venit lunar/stabil și mai sunt și student in Anglia. Acum, mama fetiței vrea un acort parental (care sunt de acord 100%) doar ca dorește 1/4 lunar al salariului meu din Anglia sa ii plătesc pensia alimentara. Anglia in momentul de fata nu se mai afla in UE. Este legat/normal ca eu sa ii plătesc acești 1/4 din venitul meu / salariu minim pe economie din Anglia? Eu și mama fetiței inclusiv fetița cetățeni romani.
Ce legatura are faptul ca Anglia nu mai e în UE cu pensia? Intelegeti-va pt plata unei sume rezonabile. Daca nu va intelegeti, va trebui sa va dea in judecata
Legea romanesc prevede pensie de pana la 1/4.
Legătura este ca mama fetiței vrea 1/4 din salariul din Anglia ci nu din România.
gi-jane2 a scris:
Ce legatura are faptul ca Anglia nu mai e în UE cu pensia? Intelegeti-va pt plata unei sume rezonabile. Daca nu va intelegeti, va trebui sa va dea in judecata
Legea romanesc prevede pensie de pana la 1/4.
buna ziua
Noname01
Custodia copilului este comuna(48 ore saptaman) si 22/suta pensie alimentara. Numai ca eu ,mama, intre timp m-am mutat in Anglia, unde am acum domiciliul si ... (vezi toată discuția)
Custodia mamei
isabelle_ife